رشد احتمالی قیمت آوه به دنبال به روزرسانی ها

رشد احتمالی قیمت آوه به دنبال به روزرسانی ها
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

طبق یک توییت توسط پروتکل آوه، طرح پاداش ۱۶.۲۸ میلیون دلاری به اعضای شرکت برای توسعه پروتکل Aave V3 با چراغ سبز روبه رو شده است. حال، این سوال مطرح می شود که آیا جامعه و خریداران احتمالی از این پیشرفت خوشحال شدند؟

به روز رسانی های جدید برای آوه

هدف پروتکل V3 حل بسیاری از مشکلات است. این ورژن بر روی حالت‌های جدیدی تمرکز خواهد کرد که امکان افزایش کارایی سرمایه را فراهم می‌کند و در عین حال خطرات را برای پروتکل محدود می‌کند. علاوه بر این، بهبودهای مدیریت ریسک را در بر می گیرد، در حالی که حفاظت اضافی از پروتکل و بسیاری دیگر ارتقاءهای خاص L2 نیز انجام خواهد شد.

اعلام این به‌روزرسانی تأثیری بر جامعه کریپتو گذاشت و توجه برخی نهنگ‌ها را به خود جلب کرد. در واقع، طبق یک توییت توسط WhaleStats، رمزارز آوه به ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط ۱۰۰ نهنگ بزرگ شبکه هوشمند بایننس در ۲۴ ساعت گذشته بازگشته است. جالب اینجاست که آوه در رسانه‌های اجتماعی نیز سروصدا ایجاد کرده است. این آلتکوین در ۷ روز گذشته شاهد افزایش ۱۲.۵ درصدی در منشن اجتماعی خود بوده است که به نظر می‌رسد نشانه خوبی برای آن باشد.

با این حال، آوه از هفته گذشته نتوانسته در سایر جنبه‌های رسانه‌های اجتماعی، به ویژه جنبه تسلط اجتماعی، عملکرد خوبی داشته باشد. پس از جهش در ۶ سپتامبر، تسلط اجتماعی آوه نسبتاً کم بوده است و در چند روز گذشته تبلیغات زیادی در مورد توکن وجود نداشته است.

رشد احتمالی قیمت آوه به دنبال به روزرسانی ها

در حال حاضر، سخت است که به آنچه در حال حاضر چشم انداز رسانه های اجتماعی برای AAVE به نظر می رسد، بپردازیم. البته شایان ذکر است که نهنگ ها مدت زیادی است که علاقه خود را نشان داده اند. آدرس هایی که بیش از ۱ میلیون دلار در اختیار دارند طی ۳ ماه گذشته با افزایش ۵۴.۵۵ درصدی، رشد ثابتی داشته‌اند. ارزش بازار برجسته آوه نیز در حال افزایش بوده است، با افزایش حدود ۶۴.۷۶ درصدی در ۳ ماه گذشته.

رشد احتمالی قیمت آوه به دنبال به روزرسانی ها

اگرچه عوامل زیادی به نفع آوه هستند، قیمت توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵۴ درصد کاهش یافته است. قیمت در چند هفته گذشته در مقاومت ۹۴.۳۶ دلار و حمایت ۷۸.۶۶ دلار در نوسان بوده است. به نظر می رسید که RSI نزدیک به ۵۰ و CMF نزدیک به ۰ باشد، هر دو اندیکاتور به سمت پایین حرکت می کردند. به جرات می توان گفت که حرکت در حال حاضر با خریداران و یا با فروشندگان نیست.

اگرچه آوه چیزهای زیادی دارد، اما آینده آن هنوز نامشخص به نظر می رسد. بنابراین، توصیه می شود که خوانندگان قبل از ورود به معامله این رمرارز تحقیقات خود را انجام دهند.

رشد احتمالی قیمت آوه به دنبال به روزرسانی ها

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx