تحلیل و بررسی لایت کوین

لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

فعالیت صعودی لایت کوین از ابتدای ماه جاری افزایش یافته است. پس از پایان ماه اوت با وجود جو منفی بازار، توانست به بالای ۶۰ دلار بازگردد. با این حال، برعکس، مشاهدات جدید نشان می‌دهد این رمز ارز که ممکن است سقوط دیگری به زیر سطح ۶۰ دلار تجربه کند.

لایت کوین یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که بر اساس مکانیزم اجماع اثبات کار عمل می کند. جریان های ماینر تا کنون ثابت کرده اند که محرک احساسات مهمی هستند که بر عملکرد قیمت تأثیر می گذارد. بنابراین هرگونه انگیزه برای ماینرها برای فروش ، به عنوان یک شاخص مفید برای حرکت نزولی احتمالی عمل می کند.

پوئل یکی از شاخص‌هایی است که ممکن است به شناسایی مواردی که استخراج‌کنندگان انگیزه برای فروش دارند کمک کند. زیرا این معیار سطح سودآوری ماینر را در هر نقطه مشخص نشان می دهد.

شاخص پوئل لایت کوین هفته گذشته با افزایش به بالاترین ارزش خود در ۳۰ روز گذشته به پایان رسید.

منبع: گلسنود

منبع: گلسنود

بررسی تحلیل تکنیکال لایت کوین

نمودار ۴ ساعته لایت کوین دلیل دیگری را برای اصلاح احتمالی آینده نشان می دهد. پس از یک دوره صعود قوی در ۴ روز گذشته، برای مدت کوتاهی به اشباع خرید رسید. علاوه بر این، اندیکاتور MFI نشان می دهد که قبلاً فشار فروش را مشاهده کرده است.

نمودار لایت کوین

نمودار ۶ ساعته

معیارهای زنجیره ای لایت کوین افزایش انتظارات فشار فروش را بیشتر تایید کرد.

نسبت MVRV هفته جدید را به صورت محوری آغاز کرده است و تأیید می کند که کسب سود در حال وقوع است. همچنین به نظر می رسید که کاهش سودآوری را برای خریدارانی که وارد بازار نزدیک به بالاترین سطح اخیر می شوند، نشان دهد.

منبع : سنتیمنت

منبع : سنتیمنت

افت شدید معیار ارزش تحقق یافته تاییدی بر این است که مقدار قابل توجهی از فشار خرید در نزدیکی بالاترین سطح اخیر رخ می دهد.

نتیجه

مشاهدات مبتنی براین رمز ارز که در بالا ذکر شد، پتانسیل اصلاح کوتاه مدت قابل توجهی را در ابتدای هفته نشان میدهد. معامله گران همچنین باید نتایج بالقوه مخالف را نیز در نظر بگیرند، مانند این احتمال که هفته جدید ممکن است باعث تغییر احساسات صعودی شود. این امر هرگونه حرکت نزولی احتمالی را به تاخیر می اندازد .

آخرین صعود لایت کوین تاکنون ضعف نزدیک به مقاومت کوتاه مدت ۶۴ دلاری را نشان داده است. این را می توان به عنوان مدرکی در نظر گرفت که لایت کوین ممکن است برای شکست در نمودارها آماده نباشد.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx