احتمال بازگشت قیمت کاردانو به یک دلار

واسیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

احتمال بازگشت قیمت کاردانو به یک دلار با هاردفورک واسیل

هارد فورک واسیل در راه است. چارلز هاسکینسون، مدیر عامل و بنیانگذار  IOG، شرکتی که مسئول توسعه کاردانو است، روز جمعه اعلام کرد که احتمالا هاردفورک واسیل کاردانو با تاخیر قابل توجهی انجام خواهد شد. در آنچه که به عنوان یک خبر خوب برای طرفداران کاردانو دیده می شود، هاسکینسون انتظار دارد که این ارتقا در ماه آینده در شبکه اصلی اجرا شود.

ارتقاء واسیل؟

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و همه باگ ها برطرف شده باشند، هارد فورک واسیل باید در هفته های آینده فعال شود. در جریان گفتگوی زنده روز جمعه از کلرادو، چارلز هاسکینسون به‌روزرسانی مختصری از ارتقای Vasil را به اشتراک گذاشت. این آپدیت به نام ریاضی‌دان بلغاری و حامی کاردانو، واسیل دابو، که اخیراً از دنیا رفت، نامگذاری شده است. هاسکینسون خاطرنشان کرد که همه چیز به سرعت در حال حرکت است. هم توسعه‌دهندگان و هم جامعه هنوز در حال انجام آزمایش‌های کامل هستند و کار یکپارچه‌سازی و زیرساخت خوب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، هیچ باگ بزرگی وجود ندارد. فقط باگ های کوچکی در بک لاگ وجود دارد، که هیچ کدام برای هاردفورک مشکلی به وجود نمی آورند.

طبق داده‌های پول تول،استخرهای استیکی که آخرین نسخه واسیل ورژن ۱.۳۵.۳ را اجرا می‌کنند، اکنون ۵۵ درصد از تولید بلوک‌های شبکه اصلی را در دوره کنونی تشکیل می‌دهند. این مقدار تنها کمی بیش از نیمی از ۷۵٪ مورد نیاز برای فعال کردن هاردفورک واسیل در شبکه کاردانو است.

زمان هاردفورک

هاسکینسون تخمین می‌زند که ارتقا در ماه سپتامبر انجام می‌شود مگر اینکه تیم در طول مسیر با مشکل قابل توجهی مواجه شود. قابل ذکر است، تصمیم نهایی در مورد تاریخ دقیق با مشورت جامعه توسعه dapp و توسعه دهندگان شبکه گرفته خواهد شد.

خبر بزرگ بعدی در مورد صرافی ها است. هاسکینسون گفت:  بایننس گزارش داد که حجم معاملات کاردانو در حال افزایش است. وی افزود: «به طور کلی، اتفاقی که می افتد این است که پس از اعلام تاریخ هارد فورک، عجله بزرگی را مشاهده می کنید و مردم شروع به خرید کاردانو می کنند.

هنگامی که ۷۵ درصد از استخرهای استیک خود را به آخرین ورژن آپدیت کنند، و سه تا پنج صرافی بزرگ گره های کاردانو خود را به آخرین نسخه ارتقا دادند، یک تاریخ برای هارد فورک برنامه ریزی می شود “و سپس بقیه صرافی ها احساس فوریت خواهند کرد و آنها شروع به ارتقاء نسخه کاردانو می کنند. در غیر این صورت به دست آوردن آنها واقعاً سخت است، آنها برای این کار به کمی فشار نیاز دارند.

آیا قیمت کاردانو بعد از هاردفورک افزایش می یابد؟

هارد فورک واسیل، مورد انتظارترین ارتقاء بلاکچین کاردانو از زمانی است که آلونزو در سپتامبر گذشته فعال شد. این آپدیت شبکه باعث می شود که اندازه تراکنش ها کاهش یابد، بنابراین توان عملیاتی شبکه را افزایش می دهد و کارمزد تراکنش ها را کاهش می دهد. علاوه بر این، امیدواریم که این ارتقا مشکل همزمانی را که به شدت مقیاس‌پذیری برنامه‌های غیرمتمرکز در کاردانو را مختل کرده است، بهبود بخشد.

به عنوان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ، ارز دیجیتال کاردانو، در حال حاضر ۰.۴۴۲۵ دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۱ درصد از دست داده است. این در حالی است که پس از آن که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، سیاست پولی انقباضی خود را در روز جمعه در سمپوزیوم اقتصادی بانک مرکزی تکرار کرد، بازارهای مالی با کاهش قیمت همراه بودند. بیت کوین ، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، شنبه به زیر سطح ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد.

از منظر کلی، هارد فورک واسیل می تواند پذیرش کاردانو را به دلیل بهبود کارایی شبکه تقویت کند. این می تواند به نوبه خود، باعث افزایش قیمت آن شود. طرفداران این ارز دیجیتال مشتاق هستند که قیمت آن دوباره به ۱ دلار برسد. اما تا زمانی که واسیل تکمیل شود، کاردانو احتمالاً در روند نزولی خود می ماند.

جالب اینجاست که ادغام اتریوم نیز قرار است در زمانی بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر انجام شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx