بیت کوین امروز را با قیمت زیر 20هزار دلار شروع کرد

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صبح روز دوشنبه بیت کوین و اتریوم همراه با 10 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار سقوط کردند. این ریزش پس از صحبت های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده اتفاق افتاد. روز جمعه جروم پاول، با اظهارنظرهایی درباره دردهای اقتصادی پیش رو، از افزایش نرخ بهره خبر داد. این رکود در آخر هفته […]

بیت کوین امروز را با قیمت زیر 20هزار دلار شروع کرد

صبح روز دوشنبه بیت کوین و اتریوم همراه با 10 رمزارز برتر از نظر ارزش بازار سقوط کردند. این ریزش پس از صحبت های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده اتفاق افتاد. روز جمعه جروم پاول، با اظهارنظرهایی درباره دردهای اقتصادی پیش رو، از افزایش نرخ بهره خبر داد. این رکود در آخر هفته به روند خود ادامه می دهد.

براساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 2.2 درصد ریزش کرد و در ساعت 8 صبح به وقت هنگ‌کنگ در 19615 دلار معامله شد. در حالی که اتر با کاهش 4 درصدی به 1430 دلار آمریکا رسید. بیت کوین پس از افت 7 درصدی در 24 ساعت پس از اظهارات پاول، روز شنبه برای اولین بار از اواسط ژوئن به زیر 20000 دلار سقوط کرد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا ساعت 8 صبح در هنگ کنگ به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافت و به 953 میلیارد دلار رسید. کاردانو نیز با 4.3 درصد کاهش به قیمت 0.43 دلار آمریکا، بیشترین ضرر را تجربه کرد. بایننس کوین اندکی تغییر کرد و 0.5% کاهش یافت و به 276 دلار آمریکا رسید.

شاخص داوجونز در روز جمعه در بدترین روز معاملاتی خود از ماه می، 3 درصد سقوط کرد. شاخص S&P 500 حدود 3.4% و شاخص نزدک 3.9% کاهش یافتند. پاول روز جمعه در یک سخنرانی اصلی در سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو در جکسون هول، وایومینگ، گفت:

بازیابی ثبات قیمت احتمالاً مستلزم حفظ یک سیاست محدودکننده است. فدرال رزرو تا زمانی که تورم به محدوده هدف 2 درصد نرسد، به دنبال کاهش نرخ بهره نیست.

پس از سخنرانی پاول، بازارهای مالی در نشست بعدی فدرال رزرو در ماه سپتامبر شانس بیشتری برای افزایش 75 واحدی در نرخ بهره داشتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx