بیت کوین امروز را با قیمت زیر ۲۰هزار دلار شروع کرد

بیت کوین امروز را با قیمت زیر 20هزار دلار شروع کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

صبح روز دوشنبه بیت کوین و اتریوم همراه با ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار سقوط کردند. این ریزش پس از صحبت های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده اتفاق افتاد. روز جمعه جروم پاول، با اظهارنظرهایی درباره دردهای اقتصادی پیش رو، از افزایش نرخ بهره خبر داد. این رکود در آخر هفته به روند خود ادامه می دهد.

براساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲ درصد ریزش کرد و در ساعت ۸ صبح به وقت هنگ‌کنگ در ۱۹۶۱۵ دلار معامله شد. در حالی که اتر با کاهش ۴ درصدی به ۱۴۳۰ دلار آمریکا رسید. بیت کوین پس از افت ۷ درصدی در ۲۴ ساعت پس از اظهارات پاول، روز شنبه برای اولین بار از اواسط ژوئن به زیر ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به زیر ۱ تریلیون دلار کاهش یافت و به ۹۵۳ میلیارد دلار رسید. کاردانو نیز با ۴.۳ درصد کاهش به قیمت ۰.۴۳ دلار آمریکا، بیشترین ضرر را تجربه کرد. بایننس کوین اندکی تغییر کرد و ۰.۵% کاهش یافت و به ۲۷۶ دلار آمریکا رسید.

شاخص داوجونز در روز جمعه در بدترین روز معاملاتی خود از ماه می، ۳ درصد سقوط کرد. شاخص S&P 500 حدود ۳.۴% و شاخص نزدک ۳.۹% کاهش یافتند. پاول روز جمعه در یک سخنرانی اصلی در سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو در جکسون هول، وایومینگ، گفت:

بازیابی ثبات قیمت احتمالاً مستلزم حفظ یک سیاست محدودکننده است. فدرال رزرو تا زمانی که تورم به محدوده هدف ۲ درصد نرسد، به دنبال کاهش نرخ بهره نیست.

پس از سخنرانی پاول، بازارهای مالی در نشست بعدی فدرال رزرو در ماه سپتامبر شانس بیشتری برای افزایش ۷۵ واحدی در نرخ بهره داشتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx