هوبی معاملات مشتقات در نیوزلند را متوقف می کند

هوبی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

صرافی هوبی تعطیلی موقت معاملات مشتقات خود در نیوزلند را به دنبال مقررات جدید ارزهای دیجیتالی برای معاملات مشتقات اعلام کرد.
بر اساس بیانیه منتشر شده در وب سایت هوبی، معاملات مشتقات از ۲۳ آگوست تعطیل می شود. از این تاریخ هوبی دیگر کاربرانی را که در نیوزلند ساکن اند را نمی پذیرد. در بیانیه آمده است:

هوبی از ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ دریافت کاربران با آدرس‌های KYC و IP نیوزلند را متوقف می‌کند، هوبی از ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ به کاربران مستقر در نیوزلند اجازه باز کردن معاملات مشتقات جدید را نخواهد داد.

هوبی می گوید به مقررات نیوزلند متعهد است

در انطباق با سیاست‌های تعیین‌شده توسط تنظیم‌کننده‌ها، هوبی می‌گوید تعهدش به اجرای آن‌ها است. همچنین تعلیق معاملات مشتقه‌اش با هدف اطمینان از ایمنی دارایی‌های مصرف‌کننده است. Huobi Global از ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ فقط به کاربران مستقر در نیوزلند اجازه می دهد تا موقعیت های فعال خود را ببندند.

سایر خدمات ارائه شده توسط هوبی که دیگر به کاربران نیوزلند ارائه داده نخواهد شد شامل معاملات آتی و معاملات مارجین، تتر (USDT)، معاملات آپشن و هر محصول قابل معامله در بورس (ETP) است.

چالش های هوبی در دیگر کشور ها

در ۲۱ ژوئن، هوبی یک مجوز ثبت نام توسط ثبت ارائه دهنده خدمات مالی در نیوزلند دریافت کرد تا خدمات تجارت کریپتو خود را به یکی از دوستانه ترین کشورها برای ارزهای مجازی به عنوان یک شرکت صرافی و مدیریت دارایی های خارجی، گسترش دهد. همچنین خدماتی را به کشورهای دیگر ارائه می دهد. اما به دلیل نگرش مقامات نسبت به ارزهای دیجیتال، دوران سختی را نیز سپری کرده است. در تایلند، مجوز تجارت هوبی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار لغو شد. در چین، زمانی که دولت ارزهای دیجیتال را به حالت تعلیق درآورد، مجبور به ترک کشور شد.

علاوه بر این ها، لئون لی، بنیانگذار هوبی اعلام کرد که ۶۰ درصد سهام خود را به قیمت ۳ میلیارد دلار می فروشد. مشخص نیست که آیا این تصمیم تحت تأثیر عملکرد شرکت بوده است یا خیر.

نیوزلند بازار دوستانه ای برای رمزارزها

طی سال‌ها، نیوزلند توسط تحلیلگران بازار به عنوان کشوری حامی فناوری بلاک چین، از جمله ارزهای دیجیتال، توصیه شده است. تجارت کریپتو در نیوزلند رشد کرده است و سرمایه گذاران را تشویق کرده است تا پول بیشتری را در دارایی های دیجیتال جدید و استارت آپ های نوظهور سرمایه گذاری کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx