پیش‌بینی هوش مصنوعی برای قیمت پالیگان

پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

در کنار سایر رمزارزها، پالیگان (MATIC) نیز در هفته‌های گذشته موج قرمزی را پشت سر گذاشته است. حال بنظر می‌رسد جامعه ارزهای دیجیتال به این رمزارز بدبین شده است؛ زیرا هوش مصنوعی (AI) پیش بینی کرده است که قیمت MATIC می تواند تا پایان امسال مسیر نزولی خود را ادامه دهد.

پلت فرم خودآموز ماشینی (machine self-learning) کوین کدکس (CoinCodex) تشخیص داده است که پالیگان در خطر سقوط به زیر ۱ دلار است و احتمالاً در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۰.۴۶۳۶۶۰ دلار معامله خواهد شد، که نشان دهنده کاهش ۵۸.۶٪ نسبت به قیمت فعلی آن است.

تحلیل پالیگان

با این حال، پیش‌بینی بلندمدت هوش مصنوعی، برای یک دوره یک ساله از امروز، افزایش قیمت پالیگان به ۵.۳۰ دلار را نشان می‌دهد، که اگر درست باشد، نشان دهنده افزایش ۳۷۳.۲۱ درصدی قیمت این دارایی دیجیتال نسبت به زمان انتشار مقاله است.

تحلیل قیمت MATIC

در زمان انتشار مقاله، MATIC با قیمت ۱.۱۲ دلار معامله می شد و یک افت ۲.۲۲ درصدی در روز، ۱۲.۴ درصدی در هفته گذشته و یک ریزش قیمت ۱۰.۱۷ درصدی در ۳۰ روز گذشته را ثبت کرد. با این حال، این رمزارز توانسته است افزایش قیمت ۴۷.۵۷ درصدی را در یک سسال منتهی به امروز به خود اختصاص دهد و از نظر ارزش بازار در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است.

قیمت پالیگان

ابزارهای تحلیلی تریدیینگ ویو، پلتفرم ردیابی قیمت و داده‌های ارز دییجیتال، نیز داده‌های نزولی‌ای را برای پالیگان نشان می‌دهند. این ابزارها در تایم فریم یک روزه، خلاصه (summary)، که برایند همه ابزارها است، را در قسمت «فروش» با عدد ۱۰، اسیلاتورها در منطقه «خنثی» با عدد ۹ و میانگین متحرک (MA) را در «فروش» با عدد ۹ نشان می دادند.

پالیگان

رشد شبکه پالیگان

در همین حال، اکوسیستم MATIC به سرعت در حال رشد بوده است، زیرا برندهای بزرگ بین المللی مانند اینستاگرام، استارباکس، پرادا، استرایپ، ردیت، ادوبی، آدیداس، لیگ های ملی فوتبال (NFL) و شرکت والت دیزنی، همگی با پالیگان همکاری کرده‌اند. .

همچنین لازم به ذکر است که تیم MATIC در حال کار بر روی zkEVM (ماشین مجازی اتریوم با دانش صفر) پالیگان است و توسعه‌دهنده اصلی آن، جوردی بایلینا، اخیراً دیدگاه آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا (SOL)، در مورد راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری مانند لایه۲ ها را به چالش کشیده است.

به طور خاص، یاکوونکو قبلاً استدلال کرده بود که proverها (عناصر لایه ۲ مسئول اعتبار تراکنش‌های پخش شده در شبکه اصلی لایه ۱) نمی‌توانند با زنجیره اصلی همگام شوند و راه حل سولانا را به عنوان تنها راه‌حل سازنده می‌داند. در پاسخ به این سخنان، بایلینا مخالفت خود را به همراه دیدگاه‌های خود در مورد محدودیت‌های واقعی راه‌حل‌های ZK محور به اشتراک گذاشت و zkEVM پالیگان را به عنوان طرحی انعطاف‌پذیر و بدون گلوگاه برجسته کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx