ارزش بازار توکن‌های هوش مصنوعی به ۵.۱ میلیارد دلار رسید

ارزهای دیچیتال هوش مصنوعی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 577 نفر

ارزش بازار توکن‌های هوش مصنوعی به ۵.۱ میلیارد دلار رسید

اگرچه ممکن است خیلی زود به نظر برسد، اما به نظر می رسد هوش مصنوعی جایگاه خود را به عنوان یکی از فناوری های نوظهور تثبیت کرده است تا در سال ۲۰۲۳ توجه بیشتری به آن معطوف شود. توکن های ارزهای دیجیتال هوش‌مصنوعی با خوشحالی در این موج تبلیغاتی در حال افزایش برای شکستن رکوردهای باورنکردنی با توکن هایی مانند AIRI هستند  و بعضا توانسته‌اند به اندازه ۱۰۰۰٪ در ۳۰ روز گذشته رشد کنند. با نگاهی دقیق تر به هفت روز گذشته، صدها توکن هوش مصنوعی به رهبری GRT The Graph، AGIX Singularity.NET  و FET Fetch.ai، ارزش بازار توکن این بخش را به ۵.۱ میلیارد دلار افزایش داده اند که ۰.۴٪ از کل ارزش بازار را تشکیل می دهد. .

رهبر فعلی بازار، ارز دیجیتال GRT توکن اصلی پروتکل The Graph، که پرس و جوهای طیف گسترده ای از بلاک چین ها و زنجیره های جانبی را نمایه می کند، در حال حاضر در رتبه ۴۱ در رتبه بندی کلی ارزهای دیجیتال با ارزش فعلی بازار ۰.۱۷ دلار قرار دارد. GRT به آرامی سرعت خود را به سمت ATH در فوریه ۲۰۲۱ افزایش می دهد و در هفت روز گذشته بیش از ۲۰۰۰ آدرس منحصر به فرد جدید را ثبت کرده است.

دقیقاً به دنبال توکن GRT، AGIX، توکن هوش‌مصنوعی بومی برای Singularity است. توکن بومی محبوب ترین بازار هوش مصنوعی Web3 از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۰ درصد سود داشته است AGIX که در رتبه هشتاد و یکم لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد، هنوز هیچ گونه افزایش قیمت ناشی از توسعه را از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۷ ثبت نکرده است. افزایش اخیر آن را فقط می توان به تأثیر تبلیغات خارجی پیرامون هوش مصنوعی نسبت داد.

کاتالیزور پشت موج

همانطور که فوربس می گوید، هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال بخش هایی هستند که عرضه تقریباً بی پایانی از تبلیغات دارند. با ترکیب هر دو به عنوان توکن های هوش مصنوعی، انتظار افزایش ارزش انفجاری حتی در میان توکن هایی که در هنوز در مرحله اولیه قرار دارند اما مرتبط با هوش مصنوعی هستند، منطقی است.

هم خبر خرید و ادغام ChatGPT توسط مایکروسافت و هم برنامه های بزرک گوگل برای راه اندازی رقیب شایسته، Bard، به هیجان در مورد توکن های هوش مصنوعی کمک کرده اند. ChatGPT که در عرض یک هفته پس از راه اندازی یک میلیون کاربر و هفت هفته پس از آن ۱۰۰ میلیون کاربر به دست آورد، شایعه شده است که به تکرار بزرگ بعدی برای تجربه جستجوی کاربر تبدیل خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx