پلتفرم رابین هود از رشد ۹۵ درصدی معاملات خود خبر داد

پلتفرم ارزهای دیجیتال رابین هود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

حجم معاملات کریپتو در پلتفرم رابین هود در ژانویه ۹۵ درصد افزایش یافت

حجم معاملات ارزهای دیجیتال پلتفرم رابین هود در ماه گذشته به ۳.۷ میلیارد دلار رسید که ۹۵ درصد نسبت به دسامبر ۲۰۲۲ افزایش داشت. برخلاف شروع خوب سال، بازار نزولی سال ۲۰۲۲ بر درآمد ارزهای دیجیتال این شرکت تأثیر گذاشت. همچنین این پلتفرم نزدیک به یک سوم از کل تعداد کارمندان خود را اخراج کرد. بازار کریپتوکارنسی در ماه اول سال ۲۰۲۳ رشد چشمگیری داشت، به طوری که بیشتر دارایی ها به طور قابل توجهی ارزش خود را نسبت به پایان سال ۲۰۲۲ افزایش دادند. برای مثال، بیت کوین ۳۰ روز بعد از حدود ۱۶۵۰۰ دلار (در شب سال نو) به تقریباً ۲۳۰۰۰ دلار افزایش یافت (افزایش ۴۰ درصدی).

به نظر می رسد بهبود شرایط بازار به نفع پلتفرم سرمایه گذاری مستقر در کالیفرنیا، پلتفرم رابین هود بوده است. حجم معاملات کریپتو آن در ژانویه به ۳.۷ میلیارد دلار رسید که ۹۵ درصد بیشتر از ۱.۹ میلیارد دلار ثبت شده در دسامبر است. با این حال، این رقم بسیار کمتر از ۹.۱ میلیارد دلار ثبت شده در ژانویه ۲۰۲۲ است. میانگین معاملات روزانه درآمد (DART) شامل ارزهای دیجیتال از ۲۰۰,۰۰۰ (دسامبر ۲۰۲۲) به ۳۰۰,۰۰۰ (ژانویه ۲۰۲۳) افزایش یافت. در ماه اول سال قبل ۴۰۰۰۰۰ نفر بوده است. پس از اعلام این خبر، سهام این شرکت حدود ۶ درصد افزایش یافت و در حال حاضر حدود ۱۰.۶۰ دلار معامله می شود.

مشکلات سال گذشته

سال پرفراز و نشیب ۲۰۲۲ به طور قابل توجهی درآمد پلتفرم رابین هود را کاهش داد و فعالیت های تجاری کلی آن را کاهش داد. درآمد خالص آن در سه ماهه اول سال گذشته ۴۳ درصد کاهش داشت، در حالی که معاملات کریپتو تقریباً ۴۰ درصد کاهش یافت. سه ماهه سوم (کاهش ۱۲ درصدی در درآمد مرتبط با کریپتو) و سه ماهه چهارم (افت ۲۴ درصدی) نیز ناامیدکننده بودند.

علاوه بر این، وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) پلتفرم رابین هود را در ماه اوت به دلیل اتهامات نقض رویه های ضد پولشویی و امنیت سایبری با ۳۰ میلیون دلار جریمه محکوم کرد. این پلتفرم همچنین نام خود را به لیست بی‌شماری از سازمان‌های مرتبط با رمزارز اضافه کرد که بخشی از نیروی کار خود را به دلیل شرایط نامطلوب اقتصاد کلان و سقوط بازار اخراج کردند. این شرکت در ماه آوریل ۹ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد و چند ماه بعد ۲۳ درصد را اخراج کرد.

ولاد تنف، مدیر عامل شرکت، تورم فزاینده در ایالات متحده را عامل اصلی اخراج ها عنوان کرد. او اطمینان داد که هر کارمندی که در حال خروج است، حقوق و مزایا (از جمله واگذاری سهام) به طور منظم دریافت خواهد کرد. این شرکت همچنین متعهد شد که در جستجوی فرصت های شغلی دیگر، وقفه نقدی و همچنین حق بیمه دندانپزشکی و بینایی کمک کند. بیشترین کارمندان آسیب دیده از بخش های عملیات، بازاریابی و مدیریت برنامه بودند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx