بایننس آمریکا گزارش رویترز را تکذیب کرد

بایننس آمریکا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

بایننس آمریکا (Binance.US) گزارش رویترز را تکذیب کرد. در این گزارش ادعا شده بود که صرافی بین المللی بایننس، ۴۰۰ میلیون دلار از یک حساب متعلق به شرکت وابسته آمریکایی خود را منتقل کرده است. بایننس آمریکا در تلاشی برای شفاف‌سازی وضعیت گفت که تنها مدیران این پلتفرم به حساب‌های بانکی آن دسترسی داشتند.

ظاهراً بایننس ۴۰۰ میلیون دلار از بایننس آمریکا منتقل کرده است

گزارشی که رویترز در روز پنج‌شنبه (۱۶ فوریه ۲۰۲۳) منتشر کرد، ادعا کرد که سوابق بانکی و پیام‌های شرکت نشان می‌دهد که غول صرافی رمزارز بایننس در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از یک حساب بانکی بایننس آمریکا در سیلور گیت را به یک شرکت تجاری به نام Merit Peak منتقل کرده است. طبق گزارش این نشریه، چانگ پنگ ژائو، به عنوان مدیرعامل این شرکت تجاری معرفی شده است.

با این حال، Binance.US بیانیه ای را در توییتر منتشر کرد و بدون پرداختن به جزئیات گفت که این گزارش نادرست و قدیمی بوده است. در حالی که شعبه آمریکایی وجود Merit Peak را تایید کرد، این شرکت اعلام کرد که این بازارساز در سال ۲۰۲۱ فعالیت خود در این پلتفرم را متوقف کرد. در این توییت همچنین تاکید شد که فقط مدیران این شرکت می توانند به حساب های بانکی آن دسترسی داشته باشند و افزود:

«بایننس آمریکا هرگز با جوه مشتریان ترید نکرده و دارایی‌ها را قرض نمی دهد. Binance.US همیشه ذخایر ۱:۱ را حفظ می‌کند و تحت ممیزی‌های منظم و گزارش‌های نظارتی توسط نهادهای دولتی قرار دارد.»

این شرکت همچنین گفت که تیم رهبری آن متشکل از کارمندان سابق ناظران ارشد ایالات متحده مانند SEC، وزارت دادگستری (DoJ)، بانک فدرال رزرو نیویورک و اداره تحقیقات فدرال (FBI) است که از انطباق با قوانین و مقررات ایالت ها اطمینان حاصل می‌کنند.

در همین حال، به نظر می‌رسید که افرادی که در راس امور در Binance.US هستند، همانطور که در گزارش رویترز آمده است، با پیام‌هایی که نشان می‌داد این خروجی‌ها بدون اطلاع مدیران انجام شده است، از این نقل و انتقالات بی‌اطلاع بودند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx