سرمایه گذاری ۱.۱۵ میلیارد دلاری آلامدا در استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

سرمایه گذاری ۱.۱۵ میلیارد دلاری آلامدا در استخراج ارزهای دیجیتال

آلامدا ریسرچ، شرکت تجاری که ارتباط نزدیکی با صرافی FTX دارد، ۱.۱۵ میلیارد دلار در جنسیس دیجیتال استس که یک شرکت استخراج ارز دیجیتال است، سرمایه‌گذاری کرده است. بر اساس اسناد به دست آمده توسط بلومبرگ که فهرستی از سبد سرمایه گذاری صرافی FTX و آلامدا را نشان می دهد، این بزرگترین سرمایه گذاری خطرپذیر آلامدا و صرافی FTX بوده و ارزش شرکت را در دور تأمین مالی آوریل ۵.۵ میلیارد دلار برآورد کرد.

آلامدا چهار تزریق سرمایه جداگانه به این شرکت استخراج ارز دیجیتال انجام داد. این شرکت در آگوست سال گذشته، حدود ۱۰۰ میلیون دلار در صنعت ماینینگ سرمایه گذاری کرد. این شرکت در ژانویه امسال حدود ۵۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد و پس از آن در ماه فوریه ۲۵۰ میلیون دلار و در آوریل نیز ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.

این شرکت استخراج ارز دیجیتال هیچ ارتباطی با جنسیس تریدینگ ندارد، زیرا واحد وام دهی آن پس از سقوط صرافی FTX، بازخریدها را به حالت تعلیق درآورد. مارکو استرنگ جنسیس دیجیتال استس را در آوریل ۲۰۲۱ تأسیس کرد. استرنگ قبلاً شرکت قبلی خود، جنسیس ماینینگ را تأسیس کرد که اولین تأسیسات خود را در ایسلند در سال ۲۰۱۴ افتتاح کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که استخراج کنندگان ارز دیجیتال همچنان در بحبوحه رکود فعلی به فعالیت خود ادامه می دهند، که شاهد سقوط قیمت بیت کوین و افزایش هزینه های انرژی بوده است. در ۲۲ نوامبر، کور ساینتفیک استخراج‌کننده بیت‌کوین نسبت به «تردید اساسی» در توانایی خود برای ادامه فعالیت‌ها پس از ثبت ضرر ۴۳۵ میلیون دلاری هشدار داد. بر اساس داده های بلاک ریسرچ، در ماه نوامبر، درآمد ماینینگ تقریبا ۲۰ درصد کاهش یافت. این صنعت اکنون با چالش بعدی تشکیل پرونده ورشکستگی بلاکفای در فصل ۱۱ مواجه است. وام دهنده رمزنگاری دومین وام دهنده بزرگ در صنعت ارز دیجیتال بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx