گزارش وضعیت بازارهای مالی | گزارش وضعیت قیمت بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

بیت کوین صبح دوشنبه بالای ۱۷۰۰۰ دلار آمریکا در آسیا معامله شد و ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، در حال افزایش قیمت هستند. سرمایه‌گذاران شاهد کاهش تورم در ایالات متحده، بزرگترین اقتصاد جهان هستند، در حالی که چین شروع به کاهش محدودیت‌های Covid-19 در بسیاری از شهرها کرده است، و این انتظارات را افزایش می‌دهد که دومین اقتصاد بزرگ جهان پس از کاهش تولید ناخالص داخلی در سال جاری، به مسیر رشد بازگردد.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت منتهی به ۸ صبح در هنگ‌کنگ، ۱.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۷۳۰۰ دلار رسید، در حالی که اتر با ۳ درصد افزایش به ۱۳۰۰ دلار آمریکا رسید. میم کوین پیشرو، دوج کوین، با افزایش ۴.۴ درصدی به ۰.۱۰۴ دلار آمریکا رسید، در حالی که پالیگان با افزایش ۲ درصدی به ۰.۹۳ دلار آمریکا رسید. پولکادات و شیبا اینو هر دو بیش از ۱.۵ درصد افزایش یافتند. ارزش کل بازار کریپتو با ۱.۴ درصد افزایش به ۸۶۷ میلیارد دلار رسید، در حالی که حجم معاملات با ۲ درصد کاهش به ۳۴ میلیارد دلار رسید.

چین شروع به کاهش اقدامات کنترل کووید-۱۹ کرده است، زیرا چندین شهر الزامات اثبات منفی بودن آزمایشات برای ورود به فضاهای عمومی را کنار گذاشته اند. مقامات شهر شانگهای در بیانیه‌ای روز یکشنبه گفتند که از روز دوشنبه، بررسی نتایج آزمایش PCR برای ساکنان برای ورود به اماکن عمومی یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی را متوقف می‌کند. هانگژو، جایی که مقر اصلی هلدینگ گروه علی بابا، غول تجارت الکترونیک چینی است، روز یکشنبه نیز اعلام کرد که مسافران حمل و نقل عمومی را ملزم به ارائه نتایج آزمایش PCR منفی نمی کند. بازارهای سهام آسیا با توجه به این تحولات به طور کلی با رشد بیشتری باز شدند.

سهام ایالات متحده روز جمعه یک روز معاملاتی متفاوت داشت. شاخص S&P 500حدود ۰.۱% و نزدک ۰.۲% سقوط کرد در حالی که داوجونز ۰.۱% افزایش یافت.  جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا هفته گذشته گفت که بانک مرکزی ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد. انتظار می رود فدرال رزرو در نشست ۱۳ تا ۱۴ دسامبر نرخ بهره را ۵۰ واحد افزایش دهد که نسبت به ۷۵ امتیاز در چهار جلسه قبلی کاهش یافته است.

فدرال رزرو از ماه مارس به منظور کاهش نرخ تورم، نرخ های بهره را افزایش داده است و از نزدیک به صفر به بالاترین حد در ۱۵ سال گذشته یعنی ۳.۷۵ درصد به ۴ درصد رسیده است و نشان داده است که نرخ ها ممکن است به بیش از ۵ درصد برسد. فدرال رزرو اعلام کرده است که خواهان تورم در محدوده هدف ۲ درصدی است. شاخص قیمت مصرف کننده نشان داد که تورم در ماه اکتبر ۷.۷ درصد بود که نسبت به ۸.۲ درصد در سپتامبر کاهش داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx