جذب سرمایه جدید پلتفرم توسعه وب3 Alchemy

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

طبق پرونده جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پلت فرم توسعه وب3 Alchemy به دنبال جمع آوری 12 میلیون دلار برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است. بر اساس این پرونده، جوزف لائو، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری الکِمی به عنوان مدیر اجرایی صندوق Alchemy SPV III ذکر شده است. این استارت‌آپ در ماه اکتبر […]

جذب سرمایه جدید پلتفرم توسعه وب3 Alchemy

طبق پرونده جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پلت فرم توسعه وب3 Alchemy به دنبال جمع آوری 12 میلیون دلار برای یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است. بر اساس این پرونده، جوزف لائو، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری الکِمی به عنوان مدیر اجرایی صندوق Alchemy SPV III ذکر شده است. این استارت‌آپ در ماه اکتبر با یک دور جمع‌آوری سرمایه به رهبری آندریسن هوروویتز به یک یونیکورن تبدیل شد. یونیکورن یک شرکت خصوصی با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار است. سپس، در ماه دسامبر، الکِمی راه اندازی بازوی سرمایه گذاری خود را برای سرمایه گذاری در “تیم هایی که محصولات انقلابی برای اکوسیستم وب3 ایجاد می کنند” اعلام کرد. شرکای این بازوی سرمایه گذاری عبارتند از a16z، Lightspeed، Coatue و Altimeter.

یک یونیکورن وب3

افزایش سرمایه جدید پس از اولین خرید الکِمی که در پایان ماه اگوست انجام شد، افزایش یافت. این شرکت توسعه دهنده اتریوم و پلتفرم آموزشی Chainshot را خریداری کرد. شرایط معامله فاش نشد. الکِمی که در سال 2017 توسط نیکیل ویسواناتان و جوزف لاو تأسیس شد، APIهایی را به شرکت هایی ارائه می دهد که به دنبال ایجاد خدمات بلاک چین خود هستند. APIها دسترسی به داده‌ها را فراهم می‌کنند، مانند اطلاعات مربوط به عملکرد گره بلاک چین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT).

آدوب، متا، دپر و آوه از جمله برخی از شرکت‌هایی هستند که از خدمات الکِمی استفاده می‌کنند. این شرکت در یک دور به رهبری Lightspeed و Silverlake در ماه فوریه 200 میلیون دلار جمع آوری کرد و ارزش آن را به 10.2 میلیارد دلار رساند. در زمان جذب سرمایه، الکِمی به بلاک گفت که هنوز از ذخایری که از طریق جذب سرمایه قبلی ایجاد کرده بود، استفاده نکرده است.

بازوی خطر پذیر الکمی

بر اساس این پرونده، برای صندوق جدید الکِمی ، هیچ سرمایه‌ای جمع‌آوری نشده است و سرمایه‌گذاران هنوز در آن حضور ندارند. بازوی سرمایه‌گذاری الکِمی قبلاً در شرکت‌هایی مانند صرافی کریپتو FTX، راه‌حل مقیاس‌پذیری آربیتروم و ابزار مدیریت توکن Alta سرمایه‌گذاری کرده است. طبق داده های The Block Research، به طور کلی، سرمایه گذاری خطرپذیر در بخش بلاک چین در پنج ماه گذشته کاهش یافته است. بر اساس داده‌ها، سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی این روند را کاهش می‌دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx