قیمت داگ ویف هت (WIF) در مسیر سقوط؟ تحلیلگران چه می‌گویند؟

قیمت داگ ویف هت
  • زمان مطالعه: ۲دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 151 نفر

یک تحلیلگر و تریدر ارزهای دیجیتال که در پلتفرم X (توییتر سابق) دنبال‌کنندگان زیادی دارد، اخیرا دیدگاه منفی خود را نسبت به آینده قیمت یکی از ۱۰ میم کوین برتر بازار، داگ ویف هت، بیان کرده است.

این تحلیلگر که با نام مستعار بلانتز (Bluntz) شناخته می‌شود، به ۲۵۸,۱۰۰ دنبال‌کننده خود در رسانه اجتماعی X گفت که میم کوین داگ ویف هت (WIF) که بر روی بلاکچین سولانا (Solana) ساخته شده است، می‌تواند حدود ۶۶ درصد از سطح فعلی قیمت خود ریزش کند.

به گفته بلانتز که به طور مرتب از تئوری موج الیوت در تحلیل تکنیکال خود استفاده می‌کند، توکن WIF احتمالا در حال تکمیل یک موج اصلاحی سه تایی است. بر اساس تئوری موج الیوت، روند اصلی قیمت یک دارایی در یک الگوی پنج موجی حرکت می‌کند، در حالی که اصلاح در یک الگوی سه موجی رخ می‌دهد.

پیش بینی قیمت داگ ویف هت (WIF)

پیش بینی قیمت داگ ویف هت (WIF)

بر اساس نمودار قیمت ارائه‌شده از سوی این تحلیلگر ناشناس، به نظر می‌رسد که WIF می‌تواند قبل از از سرگیری روند صعودی خود، به پایین‌ترین سطح قیمتی در حدود ۱ دلار برسد.

ارز دیجیتال داگ ویف هت، در حال حاضر از نظر ارزش بازار چهل و سومین رمزارز بزرگ بازار کریپتو است. قیمت این میم کوین مبتنی بر شبکه سولانا، در ۱۰ ژانویه به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰.۰۶۹ دلار رسید و سپس در چهار ماه بیش از ۴۲ برابر افزایش یافت.

علاوه بر بلانتز، تحلیلگری که با نام مستعار “Credible Crypto” شناخته می‌شود نیز می‌گوید که انتظار دارد قیمت WIF و همچنین سایر میم کوین ها سقوط کنند. به گفته این تحلیلگر، WIF می‌تواند حدود ۴۷ درصد از سطح فعلی خود سقوط کند.

وی می‌گوید: «اگر هنوز نگاهی به این موضوع نینداخته‌اید و یا از [در نظر گرفتن] احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۲ دلار و افت شدید قیمت دوج کوین (DOGE) و سایر میم کوین ها خودداری می‌کنید، دیر نشده است.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx