نهنگ های باستانی بیت کوین بیدار شدند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

بیت کوین اخیراً با عملکرد قیمتی چشمگیر خود سرفصل خبرها بوده است و به بالاترین سطح محلی خود و به روی ۲۵۰۰۰ دلار رسیده است. با این حال، یک موضوع توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است؛ یعنی افزایش ناگهانی دارایی کیف پول‌های بیت‌کوین که برای پنج تا هفت سال غیرفعال بوده اند.

بر اساس داده های گلسنود (Glassnode)، شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین، دارایی آدرس‌هایی که حداقل برای پنج سال غیرفعال بوده اند، بیش از ۱.۶ میلیون بیت کوین شده است. این افزایش ناگهانی دارایی کیف پول‌های قدیمی‌تر، برخی را به این گمانه‌زنی سوق داد که هولدرهای بلندمدت بیت کوین با افزایش قیمت درحال انباشت هستند.

بیت کوین

عملکرد اخیر قیمت بیت کوین با افزایش بیش از ۴۰ درصدی ارزش این ارز دیجیتال از ابتدای سال جاری تاکنون، آنچنان چشمگیر نبوده است. با این حال، از ابتدای سال بازار نوسانات خوبی را تجربه کرده است. بیت کوین در سال گذشته چندین افت قیمت را تجربه کرد و با وجود ریزش‌ها و شکست های فراوان، توانست بهبود یابد و به مسیر صعودی خود ادامه دهد. علاوه بر این، فعالیت کیف‌پول‌های قدیمی می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که بازار در حال ورود به مرحله جدیدی است و هولدرهای بلندمدت دارایی‌های بیشتری را انباشته می‌کنند.

باید دید که آیا فعالیت کیف پول‌های قدیمی بیت‌کوین تأثیر قابل‌توجهی بر عملکرد قیمت این رمزارز در هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهد داشت یا خیر. با این حال، ماهیت این سیگنال‌ها به طور کلی برای دارایی مثبت در نظر گرفته می‌شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx