شیباریوم بتا هفته آینده منتشر خواهد شد

شیباریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۳ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 528 نفر

طبق تبادل توییتری که در ۱۹ فوریه انجام شد، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوزاما، به انتشار قریب الوقوع نسخه بتا شیباریوم اشاره کرده است.

مکالمه زمانی آغاز شد که کاربر توییتر به نام “YourPOP”، یکی از اعضای برجسته جامعه شیبا، اعلام کرد که کوساما گفته است شیباریوم بتا، هفته آینده منتشر خواهد شد. این خبر توسط جامعه شیبا که مشتاقانه منتظر انتشار راه حل لایه ۲ اتریوم بودند، با اشتیاق فراوان دنبال شد. با این حال، کاربر توییتر “SHIBARMY CANADA” نگرانی خود را ابراز کرد و اظهار داشت که هیچ اطلاعات عمومی در مورد تاریخ انتشار شیباریوم در دسترس نیست. وی همچنین اشاره کرد که اعلام YourPOP ممکن است برای جلب توجه بوده باشد.

SHIBARMY CANADA همچنین اعلام کرد که انتشار شیباریوم توسط یک یوتیوبر اعلام نخواهد شد. سپس خود کوزاما وارد گفتگو شد و اشاره کرد که YourPOP واقعاً درست گفته است و کسانی که به او شک داشتند باید از او عذرخواهی کنند. هیجان پیرامون شیباریوم، ماه‌هاست که ایجاد شده است. علیرغم شک و تردید جامعه، کوزاما از اعلام YourPOP حمایت کرد.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، بر اساس برخی نکات ارائه شده توسط توسعه دهنده اصلی، طرفداران SHIB انتظار داشتند که نسخه بتا شیباریوم در روز ولنتاین عرضه شود، اما اینطور نبود. با این حال، طبق گفته شیتوشی، به نظر می‌رسد که این راه‌حل لایه ۲ آماده است. کوزاما اخیراً به چالش های شخصی و حرفه ای تیم شیبا اینو پرداخته است. او فاش کرد که توسط یک کمپین FUD هماهنگ شده مورد هدف قرار گرفته بوده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۳ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

3 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حامدجلالی نژاد اناری
حامدجلالی نژاد اناری
1 سال قبل

شیبا اگر در سیستم‌ مدیریت تغیر ایجاد نکنه بزودی سقوط میکنه‌چون به وعدهایش عمل نکند بسیار ضرر خواهد کرد

حامدجلالی نژاد اناری
حامدجلالی نژاد اناری
1 سال قبل

Shiba یا هرارزی که به قول و شرایط خودش درروزهای سخت که سپری می‌کند ودرروزهای اوج فراموش کند که چه وعدهایی داده وچه عمل کردی دارد خوب مسلما پیروز خواهد بود وکسانی که سیستم برد برد را در این راه الگو قراردهند موفق ترین خواهند بود

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

3
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx