تخصیص سرمایه برای سایت خبری Bored Ape

تخصیص سرمایه برای سایت خبری Bored Ape
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 477 نفر

۱۵۰هزار دلار برای تامین مالی سایت خبری Bored Ape

در حالی که بازار NFT در کل ممکن است در حال افول باشد; یک رسانه خبری متمرکز بر Bored Ape به لطف خزانه داری ApeCoin DAO رونق زیادی می گیرد. سازمان غیرمتمرکز ApeCoin DAO که از ارز دیجیتال ApeCoin به عنوان توکن حاکمیتی خود استفاده می کند; به تامین مالی سایت خبری Bored Ape Gazette رأی مثبت داده است.

این پیشنهاد که با نام AIP-70 نیز شناخته می‌شود، با استقبال خوبی روبرو شد. بیش از ۱.۱ میلیون توکن ApeCoin رای موافق و ۱۴۹۰۰۰ توکن ApeCoin رای منفی به پیشنهاد Gazette برای اختصاص ۱۵۰۰۰۰ دلار برای تامین مالی سایت خود دادند. این سایت اخبار مربوط به NFTs Bored Ape Yacht Club (BAYC) و همچنین Mutant Apes (MAYC) را پوشش می دهد.
این پول صرف پرداخت ماهانه ۷۰۰۰ دلار به نویسنده و ویراستار کایل سوئنسون (Kyle Swenson) خواهد شد تا محتوای نوشتاری بیشتری ایجاد کند.این محتوی با تمرکز بیشتر بر اخبار ApeCoin DAO و ایجاد یک خبرنامه هفتگی خواهد بود.

بازار توکن های غیرمثلی از زمانی که NFT های Bored Ape Yacht Club NFT برای اولین بار در آوریل ۲۰۲۱ ساخته شدند، شاهد سرمایه گذاری هنگفتی بوده اند. طبق داده های CryptoSlam، مجموعه BAYC به تنهایی ۲.۳ میلیارد دلار حجم معاملات داشته است. و سازندگان آن، Yuga Labs، در ماه مارس به ارزش ۴ میلیارد دلاری دست یافت.

این پیشنهاد همچنین جزئیات برنامه‌هایی را برای اضافه کردن ردیاب‌های قیمت برای ApeCoin و همچنین ردیاب‌هایی برای فعالیت در مجموعه‌های BAYC، MAYC، BAKC و Otherdeed Ethereum NFT ارائه می‌کند. وجوه باقیمانده صرف پرداخت ۱۰۰ دلار به فریلنسرها به ازای هر داستان خواهد شد.

این سایت کوچک فضای زیادی برای رشد دارد. طبق داده‌های SimilarWeb، سایت Bored Ape Gazette از زمان راه‌اندازی آن در ژوئن ۲۰۲۱ تنها ۵۲۴۰۰ بازدیدکننده داشته است. سایتی که توسط حامیان BAYC نوشته شده و توسط ApeCoin DAO تأمین مالی شده است. Swenson که خود یکی از دارندگان قدیمی BAYC است، سؤالاتی را در مورد خطر آشکار گزارشگری جانبدارانه ایجاد می کند.

Swenson گفت: “گزارش عینی برای من مهم است. ” «Gazette» همیشه صدایی برای جامعه خواهد بود و من سخت کار می‌کنم تا هنگام پوشش هر داستانی متعادل باشم.»
سوئنسون، دو بار کارآموز صندوق خبری داوجونز در مجله تجاری اورلاندو بود. همچنین سردبیر مستقل نایت نیوز بود که دانشگاه فلوریدا مرکزی را پوشش می داد. قبل از راه‌اندازی The Bored Ape Gazette، او به‌خاطر «Thrifting With Kyle» که یک کانال اجتماعی و فروشگاه آنلاین لباس بود، شناخته می‌شد.

بعنوان اهداف برای آینده; سوئنسون می‌خواهد «سر و صدایی» را که در رسانه‌های اجتماعی گسترش می‌یابد، فیلتر کند. او گفت:

هدف من هرگز این نیست که به مردم بگویم چه فکری کنند. “هدف من این بوده و خواهد بود که اطلاعات مهمی را که جامعه برای تصمیم گیری خود به آن نیاز دارد، در اختیار جامعه قرار دهم.”

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx