کدام کشور قوانین متاورس را خواهد نوشت؟

احتمالا قوانین متاورس را کشورهای آمریکا شمالی می نویسند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 804 نفر

گزارش اخیر مکس شانون، تحلیلگر کریپتو، نشان می دهد که اگرچه مفهوم متاورس هنوز در حال شکل گیری است; اما این آمریکایی ها هستند که بیشترین شانس برای نوشتن قوانین در این فضا را دارند. زیرا آنها از نظر جمع آوری کمک های مالی پیشتاز هستند. این نویسنده به این پی برد که، علیرغم سن کم این بخش; تعداد زیادی از شرکت‌هایی که روی پیشرفت‌های مرتبط با متاورس کار می‌کنند، از سال ۲۰۲۱ به وجود آمده‌اند که اکثریت آنها در آمریکای شمالی واقع شده‌اند.

سهم کشور ها در متاورس

آمریکای شمالی در حال حاضر فعال ترین منطقه در تشکیل شرکت های جدید متمرکز بر متاورس است. به‌طور دقیق‌تر، نیمی از کل کارآفرینی metaverse اکنون در آمریکای شمالی متمرکز است. شانون افزود که مناطقی مانند آمریکای جنوبی علیرغم داشتن بیش از ۶۰۰ میلیون سکنه، کاملاً عقب مانده اند. به گفته او پس از آمریکای شمالی; منطقه آسیا و اقیانوسیه با ۳۱ درصد شرکت ها و اتحادیه اروپا با ۱۴ درصد از شرکت های متاورسی قرار دارند.

"مناطق

شانون اشاره کرد که فعالیت “جمع آوری کمک های مالی منطقه ای” برای استارت آپ های این بخش بسیار مهم است، با این استدلال که:

احتمالاً متاورس از نظر منطقه‌ای پراکنده است. منطقه‌ای که بیشترین سرمایه را در استارت‌ آپ‌های متاورس ایجاد، ارائه و استفاده می‌کند، احتمالاً قوانین آن را می‌نویسد.

و اینکه چه کسی از نظر جذب سرمایه پیشتاز است؟ شرکت‌های آمریکای شمالی.

به گفته شانون، این شرکت‌ها فرصت‌های بیشتری برای افزایش سرمایه دارند و تعداد دورهای تأمین مالی ۵۰ درصد بیشتر از منطقه آسیا اقیانوسیه است که در فهرست CoinShare در رتبه دوم قرار گرفت.

"جمع

رشد در حوزه metaverse

علاوه بر این، این گزارش نشان داد که در حالی که metaverse تا سال ۲۰۲۰ به طور پیوسته در حال رشد بود; محبوبیت شرکت‌های این حوزه هم در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت و در آن زمان رشد سالانه به ۱۹۳ درصد رسید. در همین سال غول رسانه‌های اجتماعی; فیس‌بوک، نام خود را به “متا” تغییر داد و «دیدگاه متاورسی» خود را ارائه کرد.

متاورس

رشد تعداد کمپانی های metaverse

در خاتمه، این گزارش می‌گوید; اگرچه ممکن است متاورس جامعه را تغییر دهد، اما هنوز نو ظهور و عمدتاً یک مفهوم نظری است. با این حال، در درازمدت، همه چیز احتمالاً تغییر خواهد کرد، زیرا رشد در برخی از معیارها “دلگرم کننده” است، شانون گفت:

ما معتقدیم که با آشکار شدن اهمیت جهانی آن، بدبینی‌ها و نگرش‌های مردم تغییر خواهد کرد [و] آنچه امروز متاورس به نظر می‌رسد هیچ شباهتی به متاورس در ۵، ۱۰، ۵۰ سال آینده و بعد از آن نخواهد داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx