آمازون بازار NFT خود را راه اندازی می‌کند

آمازون
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

کمتر از سه ماه پیش شایعاتی درمورد ورود آمازون به حوزه NFT در فضای مجازی منتشر شد. این صبحت‌ها در حد یک شایعه باقی مانده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که سه ماه آینده می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. آیا این بزرگترین برند مصرف کننده‌ای خواهد بود که تا به امروز وارد این فضا شده است؟ آیا ممکن است کل تجربه خرید شما برای همیشه تغییر کند؟ یا اینکه این فقط یک هایپ دیگر از سوی شرکت برای برند تجاری آمازون است؟

ما همه پاسخ ها را نداریم، حداقل هنوز؛ اما بیایید نگاهی گذرا به آنچه تاکنون می‌دانیم بیندازیم.

بازار جدید آمازون

دو ماه پیش، مجله بیتکوینیست جزئیات مربوط به اولین گزارش‌هایی را که در مورد این موضوع ظاهر شده بود را پوشش داد. این جزئیات به پرطرفدار بودن حوزه گیمینگ و پتانسیل آن بود. اما از آنجایی که این صحبت‌ها در مورد یک غول تجارت الکترونیک بود، باعث شد که این خبر “کاملا واقعی” به نظر نرسد.

با این حال، اکنون جزئیات بیشتری در این هفته منتشر شده است و نشان می‌دهد که بازار NFT آمازون ممکن است در اواخر آوریل (کمتر از دو ماه دیگر) وارد بازار شود. این جزئیات را سایت بلاک ورکز، در گزارشی به نقل از منابع ناشناس آشنا با موضوع، منتشر کرده است.

به‌علاوه، برخی گزارش‌ها (از جمله گزارش Blockworks) بیان کرده‌اند که NFT‌ها می‌توانند در تحویل محصولات به مشتریان در “چیزی” که به آسانی می‌تواند بزرگترین «کاربرد» در NFT‌ها تا به امروز باشد، استفاده شود. همچنین طبق این گزارش‌ها، آمازون حتی علاقمند به ایجاد بلاک چین خصوصی برای خود است. این شرکت یک قدرت مطلق است و دیدن اینکه چقدر سریع شرکت در این ابتکار عمل می کند (با فرض اینکه پلتفرمی برای این برنامه در ماه های آینده راه اندازی شود) تقریباً شگفت انگیز است.

در چندماه گذشته، نوع آوری‌هایی از سوی شرکت‌هایی مانند ردیت و استارباکس در حوزه وب۳ و NFTها وجود داشت. اما اگر گزارش‌های نوظهور صحت داشته باشند، آمازون می‌تواند تعامل و ابزار NFT را در بالاترین حد خود قرار دهد.

علاوه بر این، در حالی که آمازون از یکپارچه‌سازی پرداخت‌های رمزنگاری بر روی پلتفرم خود در هر سطح قابل توجهی خودداری کرده است، امسال نیز می‌تواند آن را تغییر دهد؛ زیرا اندی جاسی، مدیرعامل این شرکت گفته است که «انتظار دارد NFT‌ها به رشد بسیار قابل توجه خود ادامه دهند». همچنین این امکان وجود دارد که آمازون در آینده پرداخت های کریپتویی را به پلتفرم خود اضافه کند.

از سوی دیگر، در اوایل سال جاری، شاهد یک همکاری میان آمازون و آوالانچ بودیم. هرچند باید دید که آیا آوالانچ همچنان بلاکچین انتخابی برای این ابتکار جدید آمازون خواهد بود یا خیر.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx