بررسی وضعیت ایپ کوین (APE)

ایپ کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 452 نفر

اعلام خبر پاداش برای استیک ایپ کوین [APE] علاقه زیادی را در جامعه کریپتو ایجاد کرد. خرید خود توکن به همراه NFT های مرتبط با آن افزایش یافت. با این حال، چند روز پس از اعلام، علاقه به APE از بین رفت. یکی از دلایل کاهش علاقه به APE می‌تواند کاهش پاداش‌هایی باشد که از استخرهای سهام بدست می‌آید.

بر اساس داده های ارائه شده توسط دون آنالیتکس (Dune Analytics)، پاداشی که به ذینفعان داده می شود به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

پاداش ایپ کوین

علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل کاهش علاقه به ایپ کوین می تواند تاثیر ناشی از FUD بایننس باشد.

بر اساس داده های DEX ایپ، از ۱۱ دسامبر، توکن‌های ایپ کوین به شدت تخلیه شدند. حتی با وجود اینکه حجم عظیم فروش متوقف شده بود، افزایش خرید برای بازگرداندن اعتماد به توکن کافی نبود.

ایپ کوین

تجارت میمون‌ها!

فقط توکن پروژه نبود که تحت تأثیر قرار گرفت. مجموعه‌های NFT مرتبط با ایپ کوین، مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC) و Mutant Ape Yacht Club (MAYC) نیز تحت تأثیر قرار گرفتند.

یکی از مواردی که تحت تأثیر قرار گرفت میانگین قیمت کف مجموعه BAYC بود. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، قیمت کف طی هفت روز گذشته ۴.۸۵ درصد کاهش یافته است. میانگین قیمتی که یک NFT با آن فروخته می شد نیز در مدت مشابه ۲.۳۷ درصد کاهش یافت.

مجموعه MAYC در این بخش نیز تحت تأثیر قرار گرفت. طبق گزارش NFTGO، قیمت کف آن ۳.۷ درصد و میانگین قیمت آن ۲.۱۹ درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

تحلیل ایپ کوین

شاخص‌های آنچین ایپ کوین

ایپ کوین حتی از نظر معیارهای روی زنجیره، خسته به نظر می رسید. آدرس‌های فعال روزانه آن کاهش یافت، که نشان دهنده این واقعیت است که فعالیت در شبکه ایپ کوین کاهش یافته . به همین ترتیب، رشد شبکه آن نیز کاهش یافته است. کاهش رشد شبکه حاکی از آن است که تعداد کاربران جدیدی که برای اولین بار APE را انتقال می‌دهند کاهش چشمگیری داشته است.

قیمت ایپ کوین

این عوامل به کاهش قیمت APE کمک کردند. با توجه به کاهش قیمت ها، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نیز کاهش یافت. نسبت پایین MVRV نشان می دهد که اگر اکثر دارندگان این توکن را با ضرر می‌فروشند.

با این حال، تفاوت نسبت ارزش پوزیشن‌های لانگ و شورت APE افزایش یافت. این نشان می‌دهد که هولدرهای قدیمی که توکن را برای مدت طولانی‌تری در اختیار داشته‌اند، اگر توکن‌های خود را بفروشند، همچنان می‌توانند سود ببرند.

ایپ کوین

بهرحال باید مشخص شود که آیا هولدرهای APE در درازمدت تسلیم فشار فروش خواهند شد یا از این طوفان خارج خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx