ویتالیک بوترین ۳ فرصت بزرگ رمزارزها در سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد

پیش بینی ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 574 نفر

۳ فرصت بزرگ رمزارزها در سال ۲۰۲۳ از نگاه ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین ۳ فرصت بزرگ را برای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، سه فرصت بزرگ مرتبط با ارزهای دیجیتال که هنوز جا برای کار دارند را معرفی کرد. این موارد شامل: پذیرش انبوه کیف پول، استیبل کوین های مقاوم در برابر تورم و ورود به وب سایت‌های مبتنی بر اتریوم.

ویتالیک بوترین در طی مصاحبه ای با دیوید هافمن، یکی از مالکان بنکلس (Bankless)، چشم انداز خود را برای صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد. این اظهارنظر ویتالیک بوترین در پاسخ به نگرانی مطرح شده توسط هافمن مبنی بر پایان موج پذیرش برنامه های غیرمتمرکز و کم شدن فرصت ساخت برنامه های غیرمتمرکز جدید توسط توسعه دهندگان بود.

ویتالیک بوترین درعوض به «دوره برزخی» که هافمن از آن طفره رفته بود، اشاره کرد و در ابتدا پیشنهاد کرد که باید پیشرفت‌های بیشتری در زیرساخت کیف پول ها ایجاد شود تا استفاده از ارزهای دیجیتال برای مردم عادی آسان‌تر شود تا بتواند میلیاردها کاربر عادی را جذب کند.

بنیانگذار اتریوم گفت:

اگر بتوانید کیف پولی بسازید که یک میلیارد نفر از آن استفاده کنند، این یک فرصت بزرگ است.

استیبل کوین آینده

بوترین همچنین اظهار داشت که ایجاد یک استیبل کوین مقاوم در برابر تورم و قابل دسترس در سراسر دنیا که بتواند در برابر انواع شرایط ثابت بماند (چه از دیدگاه بلاکچین و چه از نظر اقتصاد کلان) باعث ایجاد یک انقلاب در ارزهای دیجیتال می‌شود:

اگر بتوانید یک استیبل کوین بسازید که بتواند از هر چیزی حتی تورم افسارگسیخته دلار آمریکا جان سالم به در ببرد، در واقع شما یک فرصت بزرگ را برای افراد ایجاد کرده‌اید تا به عنوان یک راه نجات از آن استفاده کنند.

بوترین، هیچ پیشنهاد فنی برای نحوه دستیابی به این استیبل کوین ایده‌آل را ارائه نکرد.

استیبل کوین آینده

انقلاب اتریوم از دیدگاه ویتالیک بوترین

در نهایت، بوترین گفت هر گونه پیشرفت فنی که باعث استفاده از شبکه اتریوم به جای گوگل، فیس‌بوک و توئیتر برای ورود و ثبت نام در سایت‌ها شود، باعث انقلابی دیگر در صنعت ارزهای دیجیتال می‌شود. این امر در نهایت اتریوم را قادر می‌سازد تا تسلط بیشتری بر بازار و برنامه‌های مبتنی بر اینترنت کسب کند:

اگر بتوانید با استفاده از اتریوم در سایت‌ها لاگین کنید و بتوانید فیس‌بوک و گوگل و توییتر را به‌عنوان صاحبان ورود به سایت‌های اینترنتی کنار بگذارید، این خود فرصت بزرگی است، درست است؟

با این حال ویتالیک بوترین اظهار داشت که فرصت پر کردن شکاف‌های بازار به دلیل رقابت فزاینده و بلوغ بازار کمتر آشکار می‌شود.

نظر ویتالیک بوترین در مورد آینده اتریوم

به نظر می‌رسد ویتالیک بوترین طی هفته‌های گذشته در حال جهت دهی و توصیه به افراد فعال حوزه کریپتو در مورد مسیر آینده آن بوده است. ویتالیک نسبت به آینده بلاکچین و ارزهای دیجیتال بسیار خوش بین است. ویتالیک بوترین در ۵ دسامبر اعلام کرد که هویت های مبتنی بر بلاکچین، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و برنامه‌های کاربردی ترکیبی نیز او را در مورد آینده اتریوم و فناوری‌های غیرمتمرکز هیجان زده می‌کند.

چند روز قبل از آن، در ۳ دسامبر، یکی از بنیانگذاران اتریوم تاکید کرد که معامله گران باید دیدگاه بلندمدت خود را براساس تحولات فنی در نظر بگیرند و نه قیمت دارایی‌ها. پس از فروپاشی صرافی FTX، بوترین در ۲۱ نوامبر به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه کرد که سطح نفوذ انسانی را که می‌توان روی یک پروتکل اعمال کرد در نظر بگیرند و به کدهای باز و شفاف بیشتر از انسان‌ها اعتماد کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx