نهنگ‌های بیت کوین درحال انباشت بیشتر

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 365 نفر

از زمانی که بیت کوین در نوامبر سال گذشته به بالاترین حد خود رسید، بیش از ۷۵ درصد از ارزش خود را به لطف عوامل بی شماری از دست داده است. تلاش‌ها برای بازیابی قیمت در اوایل ماه گذشته با شکست غیرمنتظره صرافی رمزارز FTX خنثی شد و قیمت‌ها را به زیر حمایت روانی ۱۸۳۰۰ دلار رساند، که شکست آن به طور فزاینده‌ای برای گاوها سخت‌تر شده است.

طبق داده های اینتودبلاک، تنها ۳۶ درصد از دارندگان بیت کوین با قیمت های فعلی سود می کنند، ۱۴ درصد در نقطه سربه سر هستند و ۵۱ درصد در ضرر به سر می‌برند. قابل ذکر است، اکثریت کسانی که سود می‌برند، سرمایه‌گذارانی هستند که بیت کوین‌ها را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند. علاوه بر این، اکثر سرمایه گذاران همچنان چشم انداز نزولی در مورد بیت کوین دارند که یکی از رایج ترین سیگنال های تغییر روند قریب الوقوع است.

سرمایه گذاران بیت کوین بیشتری می‌خرند

با این حال و با وجود کاهش مداوم قیمت کریپتوها، بر اساس داده‌های گلس‌نود، تعداد سرمایه‌گذارانی که اخیرا بیت کوین را خریداری می‌کنند، در حال افزایش است. گلس‌نود روز پنجشنبه نوشت:

«آدرس‌های بیت کوین که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین دارند، در ۹ روز گذشته ۷۲۶ میلیون دلار بیتکوین خریداری کرده‌اند. توجه داشته باشید که این دسته تنها ۰.۰۳۶۴٪ از تمام آدرس های BTC را شامل می شوند. با این حال، با وجود کوچک بودن، این گروه معمولاً تصمیماتی را اتخاذ می کند که منجر به تغییرات قیمت در آینده می شود.»  این شرکت افزود:

“استیبل کوین ها نیز تصویر دلگرم کننده ای را ترسیم کرده اند. استیبل کوین‌هایی مانند تتر، BUSD، و DAI نیز به سرعت خریداری می شوند. این یک دستور العمل برای اتفاقات خوب است،”

تحلیل بیت کوین

نمودار بالا درصد عرضه توسط آدرس‌های کلیدی متحرک قیمت برای BTC، USDT، USDC، BUSD و DAI را نشان می‌دهد و می‌تواند برای پیشبینی آینده قیمت‌های کریپتو استفاده شود.

به گفته این شرکت، «زمانی که این خطوط عمدتاً کاهش می‌یابد، نشانه خوبی نیست» زیرا نشان می‌دهد بازیگران ثروتمند و سرمایه‌گذاران نهادی در حال خروج از بازار هستند. بنابراین نمودار افزایش علاقه بازیگران برجسته تر به خرید دارایی های مذکور را پس از کاهش دارایی آنها برای حدود ۱۴ ماه متوالی نشان می دهد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، در زمان انتشار مقاله، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار پس از کاهش ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۱۶۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx