صنعت مد و پوشاک پیشرو در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)

توکن‌های غیرقابل تعویض
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

طبق یک مطالعه تحقیقاتی جدید توسط کوین گکو، صنعت پوشاک و کالاهای لوکس در پذیرش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) پیشرو است و برندهای بزرگ مجموعه‌های NFT خود را راه‌اندازی می‌کنند. این گردآورنده مستقل ارزهای دیجیتال دریافته است که صنعت پوشاک و کالاهای لوکس به مراتب از سایر بخش ها پیشی گرفته است و ۱۹ برند پیشرو در این بخش از سال ۲۰۲۰ در پروژه های NFT شرکت کرده اند.

این مطالعه برندهای بین‌المللی و سنتی را که از سال ۲۰۲۰ به‌طور مستقل یا با همکاری وارد فضای توکن‌های غیرقابل تعویض شده‌اند، مورد بررسی قرار داد. همه برندها ملزم به داشتن دفتر مرکزی در اروپا یا ایالات متحده بودند. در این گزارش آمده است که آدیداس AG تمام شرکت‌های پوشاک و کالاهای لوکس را با مجموعه NFT “آدیداس اورجینال” به سمت متاورس رهبری می‌کند که از زمان عرضه آن در دسامبر ۲۰۲۱، حجم معاملاتی ۴۷۰۰۰ ETH (64 میلیون دلار آمریکا) داشته است.

صنعت رسانه در فهرست کوین گکو جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و برندهای برتر مانند Time، Fortune، Reddit، Rolling Stone و Fox Corp. همگی مجموعه های NFT را راه اندازی کردند. سایر صنایعی که مجموعه‌های NFT را راه‌اندازی کردند شامل خرده‌فروشی غذا و اقلام اصلی با مک‌دونالدز و تاکو بل، سرگرمی با پارامونت و وارنر رکوردز، و خودرو با مک لارن و پورشه بود.

با این حال، از زمان شروع مطالعه، بر اساس داده های شرکت تحلیلی Dune Analytics، حجم معاملات ماهانه NFT در ژانویه به اوج خود رسید و سپس تا سپتامبر ۹۷ درصد کاهش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx