گزارش وضعیت بیت کوین و بازار رمزارز ها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر

بیت کوین در معاملات عصر روز جمعه در آسیا سقوط کرد و به زیر خط حمایت ۲۰۰۰۰ دلار آمریکا سقوط کرد همچنین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، به رهبری دوج کوین و بایننس کوین، جایگاه خود را از دست دادند.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۳۹ درصد از دست داد و در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت هنگ کنگ در حدود ۱۹۹۳۰ دلار معامله شد. در حالی که اتریوم طبق داده های کوین مارکت کپ با ۰.۸۱ درصد کاهش به ۱۳۵۵ دلار آمریکا رسید.
پس از اینکه حساب توییتر بایننس گفت که بلاک چین BNB که میزبان توکن شبکه است، به حالت تعلیق درآمد، بایننس کوین ۳.۲۱ درصد کاهش یافت و به ۲۸۵.۳۱ دلار آمریکا رسید.
دوج کوین با افت ۳.۲۶ درصدی به ۰.۰۶۳۲۴ دلار آمریکا رسید، اگرچه پس از گزارش‌هایی که در روز چهارشنبه منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک – حامی مشتاق و گاهی اوقات مشاور توسعه دهندگان این میم کوین- به خرید توییتر خود ادامه می‌دهد، در هفت روز گذشته ۳.۶۸ درصد افزایش یافت. ریپل با ۱.۰۳ درصد کاهش به ۰.۴۸۹۶ دلار آمریکا رسید، در حالی که سولانا با ۱.۹۳ درصد کاهش به ۳۳.۳۲ دلار آمریکا رسید. کاردانو ۱.۲۳ درصد کاهش یافت و در ۰.۴۲۷۴ دلار معامله شد.

بازارهای سهام آسیا به دنبال زیان یک شبه وال استریت سقوط کردند. Nikkei 225 با ۰.۷۱% کاهش بسته شد و شاخص Hang Seng هنگ کنگ ۱.۴۹% کاهش یافت. شاخص ترکیبی شانگهای برای تعطیلات هفته طلایی چین بسته باقی ماند.

این بازارهای متزلزل پیش از گزارش کار ماهانه اداره آمار کار ایالات متحده است که در ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه به وقت شرقی منتشر می شود. بر اساس نظرسنجی داوجونز، انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر ۲۷۵۰۰۰ شغل ایجاد شود که نسبت به ۳۱۵۰۰۰ شغل در ماه آگوست کاهش یافته و سطح بیکاری ۳.۷ درصد است. در حالی که این عدد نشان دهنده کند شدن اقتصاد است، اما به اندازه کافی برای تحت تاثیر قرار دادن فدرال رزرو ایالات متحده از کمپین افزایش نرخ بهره برای مهار تورم کافی دیده نمی شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx