اپتوس در هفت روز گذشته ۹۰ درصد رشد را ثبت کرد

اپتوس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

بازار کریپتو از آغاز سال جدید به طور قابل توجهی صعودی بوده است. در سه هفته گذشته، چندین دارایی افزایش قیمت را تجربه کرده اند، مانند بیت کوین که برای اولین بار در دو ماه گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت و به بالای ۲۳۰۰۰ دلار معامله شد. در حالی که این یک شاهکار چشمگیر است، آلت کوین ها ستاره های واقعی بازار بوده اند و بسیاری از آنها عملکرد خیره کننده ای در بازار داشته اند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اپتوس (APT)، یکی از توکن‌های پیشرو در سال ۲۰۲۳، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت اپتوس

نمودار قیمت اپتوس

توکن APT یکی از بهترین رمزارزها در سال ۲۰۲۳ بوده است که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۴۸ درصد افزایش داشته است. اگرچه این یک توکن نسبتا جدید است، اما رشد قیمت آن در سال ۲۰۲۳ از بسیاری از غول های بازار، از جمله اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و البته بیت کوین (BTC) بیشتر بوده است. در زمان نگارش این مقاله، Aptos (APT) با قیمت بازار ۱۳.۹۳ دلار معامله می شود. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات روزانه این توکن نیز ۷۵ درصد افزایش یافته و به ارزش ۲.۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

علت رشد اپتوس چیست؟

اپتوس در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد که آن را به یکی از جدیدترین پروژه ها در فضای کریپتو تبدیل کرد. در ۲۳ اکتبر، توکن APT به ارزش ۱۰.۲۵ دلار رسید. با این حال، APT به دلیل بحران FTX که در ماه نوامبر رخ داد، معاملات سال جدید را با ۳.۴۳ دلار آغاز کرد. با این حال، افزایش چشمگیر قیمت APT تا کنون می تواند به عوامل بسیاری نسبت داده شود. یکی از آنها افزایش حمایت از پروژه های مختلف رمزنگاری است. در ۶ ژانویه، پنکیک سواپ، بزرگترین DEX در زنجیره بایننس، پس از تایید جامعه کاربران خود، استقرار خود در بلاکچین اپتوس را اعلام کرد.

هفته بعد پس از این اعلام، قیمت APT تا ۹۷.۶% افزایش یافت که نشان دهنده آغاز رشد قیمت APT در سال ۲۰۲۳ بود. در این دوره، کیف پول اتومیک، یکی از برترین کیف پول های رمزنگاری سرد با بیش از ۳ میلیون کاربر، نیز اعلام کرد که این کیف پول پشتیبانی از اپتوس را آغاز می‌کند. یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش قیمت چشمگیر APT، سر و صدای مداوم در اطراف این پروژه است که به دلیل ابتکار عمل بلاکچینی Meta Diem این پروژه است.

علاوه بر این، Aptos با بسیاری از ویژگی‌های جذاب، از جمله زبان برنامه‌نویسی منحصربه‌فرد آن، Move، طراحی شده است که باعث می‌شود بسیاری از سرمایه‌گذاران آن را به‌عنوان یک بلاکچین با پتانسیل عظیم برای تبدیل شدن به رقیب اصلی اتریوم، سولانا و دیگر پلتفرم‌های سازگار با قراردادهای هوشمند تثبیت‌شده در نظر بگیرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx