کوین بیس و دورتموند همکاری خود را ادامه می‌دهند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس به عنوان شریک برتر تیم بورسیا دورتموند تا پایان ژوئن 2023باقی می‌ماند. طبق گزارشات منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، توافق خود را با یکی از موفق ترین تیم های فوتبال آلمان، بورسیا دورتموند (BVB)، تمدید کرده است. این معامله که پلتفرم کو‌ین بیس را به شریک […]

کوین بیس

صرافی کوین بیس به عنوان شریک برتر تیم بورسیا دورتموند تا پایان ژوئن 2023باقی می‌ماند.

طبق گزارشات منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، توافق خود را با یکی از موفق ترین تیم های فوتبال آلمان، بورسیا دورتموند (BVB)، تمدید کرده است. این معامله که پلتفرم کو‌ین بیس را به شریک برتر این باشگاه بوندسلیگا تبدیل کرده است، تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت.

اعلام همکاری کوین بیس و دورتموند

کوین بیس همکاری خود را با بورسیا دورتموند در ژوئیه سال گذشته با پخش تبلیغات روی صفحه های ویدئویی در استادیوم این باشگاه آغاز کرد. با توجه به پوشش های خبری اخیر، این دو همکاری خود را گسترش داده اند. پس از شرایط جدید، کوین بیس به عنوان شریک برتر BVB خدمت می کند، محصولات و خدمات خود را در Signal-Iduna-Park (زمین خانگی باشگاه و بزرگترین استادیوم آلمان) تبلیغ می کند و برنامه های آموزشی کریپتو را برای کارمندان تیم ارائه می دهد.

هنوز مشخص نیست که کوین بیس برای انجام این معامله چقدر هزینه کرده است. مدیر عامل بورسیا دورتموند، کارستن کرامر، گفت که این همکاری تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت اما بسته به شرایط آینده بخش ارزهای دیجیتال ممکن است تمدید شود. وی گفت:

«این صنعت بسیار هیجان انگیز است اما هنوز هم جدید است. به همین دلیل است که می‌خواهیم انعطاف‌پذیری خود را باز نگه داریم.»

کرامر اضافه کرد که مجوز BaFin کو‌ین بیس یک “نیاز اساسی” برای ایجاد این مشارکت بود. این شرکت از معدود نهادهای ارزهای دیجیتال است که در آلمان ثبت شده است.

این صرافی علیرغم گسترش اخیر خود، با مشکلات شدیدی در بازار نزولی روبرو بوده است. تابستان گذشته حدود 18 درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کرد و 950 نفر دیگر را در اوایل این ماه اخراج کرد. کوین بیس همچنین اعلام کرد که فعالیت خود را در بازار ژاپن به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی متوقف خواهد کرد. کاربران محلی تا اواسط فوریه فرصت دارند دارایی های خود را از این پلت فرم خارج کنند، در حالی که واریزها از 20 ژانویه متوقف شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx