کوین بیس و دورتموند همکاری خود را ادامه می‌دهند

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

صرافی کوین بیس به عنوان شریک برتر تیم بورسیا دورتموند تا پایان ژوئن ۲۰۲۳باقی می‌ماند.

طبق گزارشات منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، توافق خود را با یکی از موفق ترین تیم های فوتبال آلمان، بورسیا دورتموند (BVB)، تمدید کرده است. این معامله که پلتفرم کو‌ین بیس را به شریک برتر این باشگاه بوندسلیگا تبدیل کرده است، تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت.

اعلام همکاری کوین بیس و دورتموند

کوین بیس همکاری خود را با بورسیا دورتموند در ژوئیه سال گذشته با پخش تبلیغات روی صفحه های ویدئویی در استادیوم این باشگاه آغاز کرد. با توجه به پوشش های خبری اخیر، این دو همکاری خود را گسترش داده اند. پس از شرایط جدید، کوین بیس به عنوان شریک برتر BVB خدمت می کند، محصولات و خدمات خود را در Signal-Iduna-Park (زمین خانگی باشگاه و بزرگترین استادیوم آلمان) تبلیغ می کند و برنامه های آموزشی کریپتو را برای کارمندان تیم ارائه می دهد.

هنوز مشخص نیست که کوین بیس برای انجام این معامله چقدر هزینه کرده است. مدیر عامل بورسیا دورتموند، کارستن کرامر، گفت که این همکاری تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت اما بسته به شرایط آینده بخش ارزهای دیجیتال ممکن است تمدید شود. وی گفت:

«این صنعت بسیار هیجان انگیز است اما هنوز هم جدید است. به همین دلیل است که می‌خواهیم انعطاف‌پذیری خود را باز نگه داریم.»

کرامر اضافه کرد که مجوز BaFin کو‌ین بیس یک “نیاز اساسی” برای ایجاد این مشارکت بود. این شرکت از معدود نهادهای ارزهای دیجیتال است که در آلمان ثبت شده است.

این صرافی علیرغم گسترش اخیر خود، با مشکلات شدیدی در بازار نزولی روبرو بوده است. تابستان گذشته حدود ۱۸ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کرد و ۹۵۰ نفر دیگر را در اوایل این ماه اخراج کرد. کوین بیس همچنین اعلام کرد که فعالیت خود را در بازار ژاپن به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی متوقف خواهد کرد. کاربران محلی تا اواسط فوریه فرصت دارند دارایی های خود را از این پلت فرم خارج کنند، در حالی که واریزها از ۲۰ ژانویه متوقف شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx