یک ایرلاین آرژانتینی بلیت های خود را بصورت NFT صادر می‌کند

NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 270 نفر

یک ایرلاین آرژانتینی بلیت های خود را بصورت NFT صادر می‌کند

شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت آرژانتینی فلای‌بوندی، حوزه وب ۳ را با صدور بلیت های NFT در فرآیند فروش بلیت خود ادغام می‌کند. ادغام جدید اعلام شده در روز پنجشنبه Ticket 3.0 نام دارد و گسترش روابط موجود آن با شرکت فروش بلیط NFT TravelX است که در سپتامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شد. این فناوری که بر اساس بلاک چین الگورند ساخته شده است، به مسافران اجازه می دهد نام خود را تغییر دهند، انتقال دهند یا بفروشند.
فلای‌بوندی می‌گوید بلیت NFT «تجربه سفر انعطاف‌پذیرتری را ارائه می‌دهد که به مسافران امکان می‌دهد حتی از قبل خرید کنند، بدون اینکه نیازی به تعریف برنامه‌های سفر خود داشته باشند یا مسافران چه کسانی باشند». در ازای آن، شرکت هواپیمایی قادر است هزینه های خدمات مشتری را کاهش دهد و درآمد خود را از کارمزد معاملات افزایش دهد.

مدیر ارشد بلاک چین TravelX، فاکوندو مارتین دیاز، در ماه سپتامبر به کوین دسک گفت که این شرکت هنگام خرید بلیت در ابتدا کارمزدی دریافت نمی کند، اما در صورت انجام معاملات در بازار ثانویه، کارمزد تراکنش ۲ درصدی دریافت می کند. او گفت که کارمزد خطوط هوایی نیز ۲ درصد کاهش می یابد.

مسافران می‌توانند بلیت های سفر را از طریق وب‌سایت فلای‌بوندی با استفاده از ارز فیات خریداری کنند و TravelX یک بلیت NFT همگام‌سازی شده را در بالای بلیت الکترونیکی معمولی صادر می‌کند. مسافران سپس می توانند یک حساب Ticket 3.0 برای مدیریت و ذخیره NFT های خود از طریق Flybondi ایجاد کنند. قوانین و شرایط مربوط به بلیت توسط شرکت هواپیمایی در قرارداد هوشمند NFT ادغام شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx