۳ دلیل افزایش ۶۰ درصدی قیمت ریپل در ۱۰ روز گذشته

ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 621 نفر

۳ دلیل افزایش ۶۰ درصدی ریپل در ۱۰ روز گذشته

ریپل با ادامه روند بهبود چشمگیر خود در این ماه، از افت بازار سرپیچی کرده است. این دارایی، که در مرکز شکایت ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مطرح شده است، تنها در روز گذشته نزدیک به ۱۳ درصد افزایش یافته است.

ریپل به بیشترین قیمت خود در ۱۰ ماه گذشته رسیده است

بر اساس داده‌های موجود در سایت تریدینگ ویو، ریپل  در حال حاضر با قیمت ۰.۵۸ دلار معامله می‌شود، سطحی که از ماه می ۲۰۲۲ مشاهده نشده است. جدا شدن از بقیه ارزهای بازار، نزدیک به ۶۰ درصد سود برای این ارز دیجیتال در ده روز گذشته داشته است که منجر به سود زیادی برای معامله گران شده است.

سلطه اجتماعی ریپل نیز سر به فلک کشید و همزمان افزایش حجم و علاقه جریان اصلی را به تصویر کشید. در همین حال، تجزیه و تحلیل قیمت بیشتر نشان داد که این دارایی دیجیتال می تواند برای سودهای بیشتر با هدف فراتر از سطح ۰.۶۰ دلار آماده شود.

نتیجه اولیه را می توان به احساسات صعودی سرمایه گذاران در مورد برنده شدن شرکت بلاک چین ریپل در پرونده خود در برابر SEC نسبت داد. فشار بیشتری توسط کتی وود، مدیر اجرایی Ark Invests ارائه شد، که در مصاحبه اخیر در امتداد خط مشی مشابهی شرکت کرد.
“به نظر می رسد که آنها (SEC) ممکن است در راه از دست دادن آن (پرونده ریپل) نیز باشند.”

با این حال، عامل دیگری که به نظر می‌رسد در افزایش این افزایش نقش داشته است، می‌تواند ارتقای اساسی با توجه به XRP Ledger (XRPL) در چند ماه گذشته باشد. حساب های XRPL نیز به طور پیوسته در حال افزایش بودند.

علاوه بر این، کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) در شکایت خود علیه بایننس، از دو ارز دیجیتال بزرگ، بیت کوین و اتریوم، به عنوان کالا یاد کرد و در نتیجه به طور بالقوه ریپل را نیز در چتر خود قرار داد. این ممکن است با ادعای SEC در تضاد باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx