یک پبشنهاد برای کاهش کارمزد بایننس اسمارت چین ارائه شد

بایننس اسمارت چین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 544 نفر

یک پبشنهاد برای کاهش کارمزد بایننس اسمارت چین ارائه شد

راه حل های مقیاس پذیری لایه ۲ با تراکنش های سریع تر و ارزان تر، و همچنین افزایش مقیاس پذیری و بهبود حریم خصوصی و امنیت، فضا را متحول کرده است. در تلاش برای افزایش رقابت خود در برابر شبکه های بلاک چین رقیب، پیشنهادی ارائه شده است که هدف آن اتخاذ هزینه تراکنش کمتر در بایننس اسمارت چین (BSC) است.

این پیشنهاد که در ۲۸ مارس ارائه شد، نیاز به توزیع هزینه تراکنش سازگارتر در شبکه BSC با ساختار کارمزد تراکنش انعطاف‌پذیرتر را در تلاش برای اطمینان از استفاده کارآمد از بلوک و جذب کاربران جدید برجسته کرد. همچنین بیان کرد که چنین رویکردی به حفظ اقتصاد بایننس کوین و در عین حال ارتقای موقعیت شبکه بایننس اسمارت چین در بازار، به ویژه در استراتژی چند زنجیره ای که در نقشه راه آن تعیین شده است، کمک می کند.

بر اساس این پیشنهاد، هزینه های بالای تراکنش BSC مانع از فعالیت شبکه شده و ادعا می کند که در صورت عدم کنترل کارمزد شبکه، استفاده از حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد می تواند تشدید شود.

«کارمزد تراکنش های بایننس اسمارت چین در حال حاضر با نرخ ثابت نسبتاً بالایی ۵ gwei تعیین می‌شود، که ممکن است به اندازه هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه‌شده توسط راه‌حل‌های لایه ۲ خارج از اکوسیستم BSC برای کاربران جذاب نباشد. این تضمین می کند که راه حل های موجود و آینده BNB Chain L2 رقابتی باقی می مانند و کاربران جذاب را در اکوسیستم نگه می دارند.

پیشنهاد برای اعتبارسنجی‌های بایننس اسمارت چین این است که به کاربران اجازه می‌دهند هزینه‌هایی را کمتر از نرخ فعلی ۵ gwei انتخاب کنند، با گزینه‌هایی که بسته به نیازهای مالی خود تا ۳ یا ۴ gwei کاهش می‌یابد. این رویکرد، به گفته کاربر، «BSC L1 را جذاب‌تر از راه‌حل‌های L2 سایر اکوسیستم‌ها می‌کند و یک مزیت رقابتی برای راه‌حل‌های بالقوه BSC L2 ایجاد می‌کند (BSC L2 باید هدف کمتر از ۰.۰۰۵$/tx داشته باشد.»

علاوه بر حجم بالای تراکنش در شبکه بایننس اسمارت چین، که به عنوان یک انگیزه مالی قوی برای مشارکت به‌عنوان اعتبارسنجی عمل می‌کند، انتظار می‌رود این رویکرد پایداری، جذب کاربران جدید و بهینه‌سازی استفاده از بلوک در شبکه را افزایش دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx