پیش‌بینی آرتور هایز در مورد بیت کوین و آلتکوین‌ها

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

آرتور هایز، مدیرعامل پیشین بیت‌مکس، پیش‌بینی جالبی در مورد آینده آلت‌کوین‌ها ارائه داده است. در یک پست وبلاگی، هایز بیان کرده است که آلت‌کوین‌ها تا زمانی که بیت کوین از مرز ۷۰,۰۰۰ دلار عبور نکند و اتریوم از ۴,۰۰۰ دلار فراتر نرود، شاهد احیا و رونق قابل توجهی نخواهند بود. با وجود اصلاحات اخیر در […]

بیت کوین

آرتور هایز، مدیرعامل پیشین بیت‌مکس، پیش‌بینی جالبی در مورد آینده آلت‌کوین‌ها ارائه داده است. در یک پست وبلاگی، هایز بیان کرده است که آلت‌کوین‌ها تا زمانی که بیت کوین از مرز ۷۰,۰۰۰ دلار عبور نکند و اتریوم از ۴,۰۰۰ دلار فراتر نرود، شاهد احیا و رونق قابل توجهی نخواهند بود.

با وجود اصلاحات اخیر در بازار، هایز بر این باور است که بیت‌کوین و اتریوم نشان داده‌اند که از پایداری قابل توجهی برخوردارند، عمدتاً به دلیل حمایت‌های ساختاری از طریق ورود سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) ایالات متحده.

هایز همچنین نسبت به سولانا خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال ممکن است روند صعودی خود را از سر بگیرد و به بالای ۲۵۰ دلار برسد. با این حال، او خاطرنشان کرد که تاثیر افزایش سولانا در سطح بازار در مقایسه با اثر ثروت تولید شده توسط بیت کوین و اتریوم، به دلیل ارزش بازار بزرگ‌تر، کمتر قابل توجه قرار خواهد گرفت.

بیت کوین

پیش‌بینی هایز درباره احیای آلت‌کوین‌ها وابسته به عبور بیت‌کوین و اتریوم از موانع قیمتی بزرگ است. بر اساس نظر هایز، یک جهش در قیمت بیت کوین و اتریوم به دلیل نقدینگی دلاری در پایان سال، زمینه را برای بازگشت «فصل آلت‌کوین‌ها» یا افزایش گسترده قیمت آلت‌کوین‌ها فراهم خواهد کرد.

او قصد دارد از وضعیت فعلی بازار بهره‌برداری کند و انتظار دارد که انتشار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده (T-bills) و ادامه برنامه بازخرید خزانه‌داری، نقدینگی را در بازارهای مالی افزایش دهد. این موضوع می‌تواند به آغاز یک بازار قوی‌تر ارزهای دیجیتال از ماه سپتامبر کمک کند.

با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده در نوامبر، هایز پیش‌بینی می‌کند که در ماه اکتبر، بازار تحت تأثیر دستکاری‌های بیشتر جنت یلن، وزیر خزانه‌داری، برای تقویت بازار سهام قرار گیرد. او قصد دارد در این مدت از معاملات ریسک‌پذیر خود سود بگیرد و سرمایه‌اش را به دارایی‌های پایدارتر مانند اتنا دلار (sUSDe) منتقل کند.

دیدگاه صعودی هایز نسبت به دارایی‌های دیجیتال

هایز همچنان نسبت به دارایی‌های دیجیتال خوش‌بین است و بر رابطه بین وزارت خزانه‌داری ایالات متحده و بانک مرکزی تأکید می‌کند. او بر اهمیت تسلط مالی، جایی که نیاز به تأمین مالی دولت بر نگرانی‌های بانک مرکزی درباره تورم غلبه می‌کند، تأکید کرده است. با عبور نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی از ۱۰۰٪، وزارت خزانه‌داری قدرت بیشتری پیدا می‌کند و از بانک مرکزی می‌خواهد تا با گسترش عرضه پول از هزینه‌های دولتی حمایت کند.

هایز معتقد است که اقدامات جنت یلن برای افزایش رشد تولید ناخالص داخلی احتمالاً به نفع دارایی‌های ریسک‌پذیر، از جمله ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین خواهد بود. او اشاره کرد که ۳۰۱ میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری بین حالا و پایان سال صادر خواهد شد که نقدینگی را به بازارهای مالی تزریق کرده و ممکن است زمینه‌ساز یک بازار صعودی بزرگ در ارزهای دیجیتال شود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx