مورد عجیب سندباکس

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

مورد عجیب سندباکس در حالی که هیچ خبری نیست که بازار عمومی ارزهای دیجیتال به دلیل رکود بازارهای مالی گسترده تر دچار مشکل شده باشند، به نظر می رسد که برخی از ارزهای دیجیتال به بدترین شکل ممکن ریزش داشته اند. نگاهی به ارز دیجیتال سندباکس نشان می‌دهد که این توکن به یک از ارزهای […]

ارز دیجیتال سندباکس

مورد عجیب سندباکس

در حالی که هیچ خبری نیست که بازار عمومی ارزهای دیجیتال به دلیل رکود بازارهای مالی گسترده تر دچار مشکل شده باشند، به نظر می رسد که برخی از ارزهای دیجیتال به بدترین شکل ممکن ریزش داشته اند. نگاهی به ارز دیجیتال سندباکس نشان می‌دهد که این توکن به یک از ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت در بازار است.

سندباکس که از تاثیر سخنان اقتصاد تهاجمی جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنفرانس جکسون هول فدرال رزرو در وایومینگ در امان نبود، یک کاهش قیمت دو رقمی را ثبت کرد. این اتفاق، 24 ساعت پس از اولین سخنرانی رخ داد. در واقع قیمت آن از 1.04 دلار به 0.9 دلار کاهش یافت.

قبل از فروش سندباکس به این نکات توجه کنید

طبق داده‌های  کوین مارکت کپ، توکن دنیای بازی‌های مجازی در زمان انتشار این مقاله با قیمت 0.9661 دلار معامله می شد. با کاهش قابل توجه فعالیت معاملاتی در شبکه، حجم معاملات توکن نیز در 24 ساعت گذشته 48 درصد کاهش یافت.

سندباکس به شدت فشار فروش بالایی را تجربه می کند و سرمایه گذاران زیادی سندباکس های خود را فروخته اند. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نتوانست موقعیت خود را در بالای خط وسط (50) حفظ کند و روی 29 ثابت شد. علاوه بر این، شاخص جریان پول (MFI) سندباکس در کف منطقه اشباع فروش روی 15 قرار دارد. شاخص جریان پول چایکین  (CMF)، در زیر خط مرکزی (0.0) در – 0.23 قرار دارد که نشان دهنده یک منطقه فشار فروش است.

بر اساس داده‌های کوین گلس، در 24 ساعت گذشته، 28360 معامله‌گر ارز دیجیتال سندباکس لیکوئید شده اند و مجموع نقدینگی از بین رفته به 78.80 میلیون دلار رسید. در واقع، 126597 دلار در این مدت از بازار سندباکس حذف شد.

داده های شبکه

طبق داده های دپ رادار، در حالی که قیمت سندباکس طی هفت روز گذشته 7 درصد کاهش یافته است، اما شبکه SandBox در همین مدت رشد داشته است.

با ورود 6210 کاربر جدید به دنیای بازی متاورسی ، شاخص کاربران شبکه SandBox حدود 230 درصد رشد کرد. در همین مدت، 3830 تراکنش در شبکه سندباکس پردازش شده است. این نشان دهنده رشد 163 درصدی تراکنش های پردازش شده در شبکه در هفت روز گذشته است.

همچنین حجم معاملات در بازه زمانی 7 روزه به 37.66 میلیون دلار رسید. به گفته دپ رادار، این به معنای رشد 283 درصدی حجم معاملات در شبکه است. در مورد ارزش کل دارایی‌ها در قراردادهای هوشمند  برنامه های غیرمتمرکز، این رقم در هفت روز گذشته بیش از 90 درصد رشد داشته و به 101.58 میلیون دلار می‌رسد.

سندباکس از نظر آماری همبستگی مثبت و معناداری با بیت کوین دارد. با توجه به اینکه بیت کوین از ابتدای ماه دچارکاهش قیمت شده است، تنها زمان نشان خواهد داد که عملکرد سندباکس چگونه خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx