مورد عجیب سندباکس

ارز دیجیتال سندباکس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

مورد عجیب سندباکس

در حالی که هیچ خبری نیست که بازار عمومی ارزهای دیجیتال به دلیل رکود بازارهای مالی گسترده تر دچار مشکل شده باشند، به نظر می رسد که برخی از ارزهای دیجیتال به بدترین شکل ممکن ریزش داشته اند. نگاهی به ارز دیجیتال سندباکس نشان می‌دهد که این توکن به یک از ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت در بازار است.

سندباکس که از تاثیر سخنان اقتصاد تهاجمی جروم پاول رئیس فدرال رزرو در کنفرانس جکسون هول فدرال رزرو در وایومینگ در امان نبود، یک کاهش قیمت دو رقمی را ثبت کرد. این اتفاق، ۲۴ ساعت پس از اولین سخنرانی رخ داد. در واقع قیمت آن از ۱.۰۴ دلار به ۰.۹ دلار کاهش یافت.

قبل از فروش سندباکس به این نکات توجه کنید

طبق داده‌های  کوین مارکت کپ، توکن دنیای بازی‌های مجازی در زمان انتشار این مقاله با قیمت ۰.۹۶۶۱ دلار معامله می شد. با کاهش قابل توجه فعالیت معاملاتی در شبکه، حجم معاملات توکن نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ درصد کاهش یافت.

سندباکس به شدت فشار فروش بالایی را تجربه می کند و سرمایه گذاران زیادی سندباکس های خود را فروخته اند. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) نتوانست موقعیت خود را در بالای خط وسط (۵۰) حفظ کند و روی ۲۹ ثابت شد. علاوه بر این، شاخص جریان پول (MFI) سندباکس در کف منطقه اشباع فروش روی ۱۵ قرار دارد. شاخص جریان پول چایکین  (CMF)، در زیر خط مرکزی (۰.۰) در – ۰.۲۳ قرار دارد که نشان دهنده یک منطقه فشار فروش است.

بر اساس داده‌های کوین گلس، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۳۶۰ معامله‌گر ارز دیجیتال سندباکس لیکوئید شده اند و مجموع نقدینگی از بین رفته به ۷۸.۸۰ میلیون دلار رسید. در واقع، ۱۲۶۵۹۷ دلار در این مدت از بازار سندباکس حذف شد.

داده های شبکه

طبق داده های دپ رادار، در حالی که قیمت سندباکس طی هفت روز گذشته ۷ درصد کاهش یافته است، اما شبکه SandBox در همین مدت رشد داشته است.

با ورود ۶۲۱۰ کاربر جدید به دنیای بازی متاورسی ، شاخص کاربران شبکه SandBox حدود ۲۳۰ درصد رشد کرد. در همین مدت، ۳۸۳۰ تراکنش در شبکه سندباکس پردازش شده است. این نشان دهنده رشد ۱۶۳ درصدی تراکنش های پردازش شده در شبکه در هفت روز گذشته است.

همچنین حجم معاملات در بازه زمانی ۷ روزه به ۳۷.۶۶ میلیون دلار رسید. به گفته دپ رادار، این به معنای رشد ۲۸۳ درصدی حجم معاملات در شبکه است. در مورد ارزش کل دارایی‌ها در قراردادهای هوشمند  برنامه های غیرمتمرکز، این رقم در هفت روز گذشته بیش از ۹۰ درصد رشد داشته و به ۱۰۱.۵۸ میلیون دلار می‌رسد.

سندباکس از نظر آماری همبستگی مثبت و معناداری با بیت کوین دارد. با توجه به اینکه بیت کوین از ابتدای ماه دچارکاهش قیمت شده است، تنها زمان نشان خواهد داد که عملکرد سندباکس چگونه خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx