احتمال رشد قیمت رمزارز بومی یونی سوآپ، UNI

احتمال رشد قیمت رمزارز بومی یونی سوآپ، UNI
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3997 نفر

سرمایه‌گذاران UNI ممکن است در کوتاه‌مدت شاهد صعود قیمت باشند، زیرا چندین عامل همسو شده اند و چشم‌انداز صعودی را برای این رمزارز نشان می دهند. در این مقاله نگاهی به یونی،رمزارز بومی یونی سوآپ میی اندازیم و بررسی می کنیم که چرا می تواند خرید خوبی برای پایان آگوست باشد.  عملکرد UNI در ماه آگوست تاکنون عمدتاً نزولی بوده است. قیمت آن در ۲۸ آگوست با ۳۸ درصد کاهش به قیمت ۵.۸۸ دلار رسید. چنین ریزشی به اندازه کافی قابل توجه است که بازگشت بهره را تضمین کند، به ویژه با توجه به موقعیت فعلی آن.

نشانه ها برای UNI هم سو می شوند

UNI در زمان نگارش مقاله درست بالاتر از سطح اصلاحی فیبوناچی ۰.۲۳۶ معامله شد. این سطح با قیمت ۵.۵۶ دلار مطابقت دارد که قبلاً در اواخر ماه می و ژوئن به عنوان منطقه مقاومت عمل می کرد. همین سطح قیمت تا اواسط جولای باعث حمایت شد. سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که همین سطح به عنوان منطقه حمایتی برای عملکرد نزولی در حال انجام عمل کند.

یونی سوآپ

یونی سوآپ

شاخص های RSI و MFI یونی در ۲۸ آگوست وارد قلمرو فروش بیش از حد شدند. این نتیجه احتمال چشم انداز صعودی کوتاه مدت UNI را بیشتر افزایش می دهد.

معیارهای زنجیره ای Uniswap نیز به نتیجه مشابهی اشاره می کند، به خصوص پس از کاهش سرمایه در هفته گذشته. تراکنش‌های یونی سوآپ و حجم آن از ۱۵ تا ۲۳ آگوست به میزان قابل توجهی کاهش یافتند، اما از آن زمان تا حدودی بهبود یافته‌اند. این امر به ویژه در ۲۴ ساعت پایانی ۲۸ آگوست مشاهده شد.

نکته قابل توجه، یونی باید حجم خرید کافی را برای غلبه بر فشار فروش فعلی و ایجاد تقویت کافی برای یک رالی قابل توجه تضمین کند. خوشبختانه، شناسایی هجوم حجم با ابزار مناسب بسیار آسان است. اکثر سرمایه گذاران تمایل دارند در طول نزول از بازار دوری کنند. بازگشت فعالیت سرمایه گذاران اغلب زمانی مشاهده می شود که بازار شروع به گرم شدن می کند. در این مورد، شرایط فروش بیش از حد، به علاوه این واقعیت که قیمت به سطح حمایت آزمایش شده نزدیک می شود، ممکن است به علاقه بیشتر سرمایه گذاران کمک کند.

فعالیت آدرس های UNI نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت. اکنون که یونی بیش از حد فروخته شده و فعالیت آدرس ها شروع به افزایش کرده است، احتمال یک حرکت صعودی به طور قابل توجهی بالاتر است. از بین رفتن FUD به ویژه در مورد بیت کوین های  Mt. Gox ممکن است از بازگشت یونی پشتیبانی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx