تحلیل آنچین (فاندینگ ریت) اتریوم

فاندینگ ریت اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

تحلیل آنچین (فاندینگ ریت) اتریوم

داده‌های آن چین نشان می‌دهد که فاندینگ ریت اتریوم اکنون به پایین‌ترین مقدار در ۱۴ ماه گذشته کاهش یافته است، چیزی که می‌تواند راه را برای یک فشار کوتاه در بازار هموار کند.

فاندینگ ریت اتریوم خیلی منفی شده است

تحلیلی که توسط یک تحلیلگر در سایت کریپتو کوانت منتشر شد، فاندینگ ریت اتریوم در حال حاضر در کمترین مقدار خود از جولای ۲۰۲۱ است. یعنی کمترین مقدار ۱۴ ماه گذشته. فاندینگ ریت شاخصی است که کارمزد دوره ای را که معامله گران در بازار آتی اتریوم در حال حاضر بین یکدیگر مبادله می کنند، اندازه گیری می کند.

وقتی ارزش این شاخص منفی است، به این معنی است که معامله‌گران پوزیشن های فروش به معامله‌گران پوزیشن خرید حق بیمه پرداخت می‌کنند تا در موقعیت‌های خود باقی بمانند. این روند به طور کلی نشان می دهد که در حال حاضر احساسات نزولی در بازار غالب است. از سوی دیگر، مقادیر مثبت این اندیکاتور حاکی از آن است که پوزیشن های خرید در حال حاضر بر پوزیشن های فروش غلبه کرده اند. به طور طبیعی، چنین روندی نشان می دهد که احساسات اکثریت تریدرها صعودی است.

اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند فاندینگ ریت های اتریوم را در حدود پانزده ماه گذشته نشان می دهد:

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، فاندینگ ریت اتریوم اخیرا کاهش یافته و اکنون به مقادیر بسیار منفی رسیده است. مقادیر کنونی این اندیکاتور کمترین مقدار از جولای سال گذشته یعنی حدود چهارده ماه پیش است.

شورت اسکوئیز

در آن زمان، این مقادیر منجر به یک شورت اسکوئیز در بازار شد که قیمت ارزهای دیجیتال را افزایش داد. شورت اسکوئیز، به معنای لیکوئید کردن موقعیت های فروش با یک جهش ناگهانی قیمت است. در مواقع شورت اسکوئیز، یک نوسان در قیمت اتریوم در حالی که بازار بیش از حد اهرم خورده است، مقدار زیادی از پوزیشن های فروش را لیکوئید می کند. این لیکوئید شدن های پیاپی قیمت را حتی بالاتر می‌برد و منجر به کاهش بیشتر پوزیشن های شورت می‌شود. به این ترتیب، لیکویئد شدن ها در طول یک شورت اسکوئیز باعث یک روند صعودی هرچند کوتاه مدت می توانند بشوند.

به طور کلی، فاندینگ ریت های بسیار مثبت می تواند منجر به لانگ اسکوییز شود (لانگ اسکوئیز برعکس شورت اسکوئیز است) در حالی که فاندینگ ریت های منفی ممکن است منجر به شورت اسکوئیز شود. اگر همان روند ۱۴ ماه قبل این بار نیز تکرار شود، این امکان وجود دارد که اتریوم بتواند با یک حرکت سورت اسکوئیز باز هم خود را به قیمتای بالا برگرداند.

قیمت اتریوم

در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم در حدود ۱.۴ هزار دلار شناور بود که در هفت روز گذشته ۷ درصد کاهش یافته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال ۱۰ درصد کاهش یافته است. نمودار زیر روند قیمت اتریوم را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx