تلاش مدیران سابق وویجر (Voyager) برای اجرای یک طرح جایگزین

تلاش مدیران سابق وویجر (Voyager) برای اجرای یک طرح جایگزین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

پدر و پسر سهام دار خواهان رهبری وویجر

شینگو لاوین، مدیر ارشد سابق وویجر و پدر و شریک تجاری او، آدام لاوین، طرح بازسازی این کمپانی را عقب می اندازند. آن ها خواهان اجرای روند ورشکستگی برای بررسی راه کارهای جایگزین هستند. لاوین ها در تشکیل پرونده روز پنجشنبه به درخواست وویجر; برای صدور دستوری مبنی بر تایید لجستیک مربوط به تصویب طرح بازسازی خود اعتراض کردند. آنها طرحی را ارائه کردند که به موجب آن شرکت تمام فعالیت های وام دهی را متوقف می کند; معاملات زنده را ادغام می کند و یک توکن بازیابی صادر می کند تا کاربران را در پلتفرم نگه دارد.

شینگو و آدام لاوین صاحب سهام در Voyager هستند. آنها با هم Ethos را ساختند که علاوه بر معماری بلاکچین; میزبان یک اپلیکیشن کیف پول بود که به توسعه دهندگان اجازه می داد برنامه های متنوعی بسازند. وویجر Ethos را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و شینگو در هیئت مدیره و به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت انتخاب شد. سپس اختلاف نظر در مورد هدایت شرکت باعث شد این دو در سال ۲۰۲۱ راه خود را از هم جدا کنند. اکنون، پدر و پسر می‌خواهند شرکت آنها، Emerald، به یکی از شرکای کلیدی وویجر تبدیل شود. وویجر بازسازی شود و خود را به عنوان رهبران یک تیم مدیریتی جدید معرفی کنند.

وویجر تا کنون درخواست Emerald را ” قابل قبول” تلقی نکرده است. Emerald و لاوین ها به دنبال جلوگیری از پیشبرد طرح Voyager هستند; تا زمانی که طرح های بازسازی جایگزین مانند پیشنهاد آنها، در نظر گرفته شود. برای ارائه رسمی یک پیشنهاد، آنها نیاز به دسترسی بیشتر به اطلاعاتی دارند که وویجر تاکنون از دادن آنها خودداری کرده است، زیرا آنها هنوز به عنوان مناقصه گران قابل قبول در نظر گرفته نشده اند.

Voyager در اوایل این ماه پس از توقف برداشت، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را داد. این سقوط در طول یک رکود گسترده تر در بازار رخ داد که چندین شرکت را تحت تاثیر قرار داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx