همکاری Netgear با SuperRare DAO به منظور توسعه مدل هنری NFT

همکاری NFT و DAO
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

همکاری صنعت های NFT و DAO

Netgear که به‌خاطر روترهای وای‌فای‌اش شناخته می‌شود، ابتدا به محصولات خانه‌های هوشمند گسترش یافت. اکنون، حالت آماده به کار Web2 برای به دست آوردن سهم بازار Web3 بازی می کند.

این شرکت ابتدا با خرید بوم‌های Meural و قاب‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ به محصولات خانه‌های هوشمند تنوع داد.

آخرین طرح: استفاده از نمایشگرهای دیجیتال Meural برای به نمایش گذاشتن NFT ها با مشارکت مجموعه ها و هنرمندان SuperRare بازار دیجیتال.

این همکاری مستلزم پیوستن به SuperRare DAO و خرید توکن حاکمیتی آن، RARE، بود تا بتواند در جهت هنر دیجیتال در این پلتفرم نظری داشته باشد. این شرکت از افشای تعداد توکن و به چه قیمتی خودداری کرد.

هدف توسعه مشترک یک مدل مجوز و حق امتیاز برای نمایش توکن‌های غیرقابل تعویض مجموعه‌های SuperRare در قاب‌های هوشمند Meural است.

اولین قدم این است که تیم Netgear و Meural یک پیشنهاد حکومتی را به جامعه RARE ارائه دهند.

جان کرین، مدیر اجرایی SuperRare، به Blockworks گفت که انتقال دنیای هنر سنتی در پاسخ به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یک نقطه ورود ایده‌آل برای شرکت است.

کرین با اشاره به پایگاه داده کلکسیونرهای هنری Larry’s List گفت: «تقریباً ۱۰۰۰۰ کلکسیونر جدی هنر سنتی در جهان وجود دارد. “این مانند یک بازار ۶۰ میلیارد دلاری است.”

SuperRare دارای ۱۰ درصد حق امتیاز هنرمند است که در قراردادهای هوشمند گنجانده شده است تا از جبران خسارت آنها از فروش ثانویه اطمینان حاصل شود، اما همانطور که کرین گفت، “ما واقعاً استانداردی برای نحوه انجام این کار با NFT ها در زمینه استریم نداریم.”

Meural دارای یکپارچگی با کیف پول های رمزنگاری Coinbase و MetaMask و مجموعه ای از NFT های پویا و قابل برنامه ریزی در کتابخانه Meural است که شامل بیش از ۳۰۰۰۰ اثر هنری دارای مجوز است.

در مورد ارائه اشتراک خود، Crain این سوال را مطرح کرد که چگونه می‌توانند دقیقاً آنچه را که اعضا در حال حاضر بر روی دیوارهای خانه یا محل کار خود نشان می‌دهند اندازه‌گیری کنند و سپس قرارداد هوشمند “انجام محاسبات و توزیع وجوه در جایی که مناسب است” داشته باشند.

او دوست دارد مجموعه‌ای از لگوها را تصور کند، که در آن ابتدایی‌ترین لگو، کلکسیون یا یک اثر هنری زیبا است، و آن دارایی رسانه‌ای دارای مجوز پایه است که NFT را قابل جمع‌آوری می‌کند.

پاپی سیمپسون، مدیر ارشد محصول و محتوای خط تولید Netgear’s Meural، به Blockworks گفت که باید مشابهی را با سیستم حق امتیاز پخش بلادرنگ Spotify ترسیم کرد و گفت که اکثر هنرمندان درگیر از طریق اشخاص ثالث مانند ناشران و برچسب‌های ضبط مجوز دریافت کرده‌اند.

سیمپسون گفت: «این مدلی است که نه تنها تلاش می‌کند تا انگیزه‌های هنرمندان و کلکسیونرها را همسو کند، بلکه بسیاری از واسطه‌ها را نیز حذف می‌کند، که اساساً سود سازنده را از بین می‌برد.»

او اضافه کرد که «هنرمندان همیشه در خط مقدم فناوری هستند» و NFT امکانات را از نظر تعداد افرادی که می‌توانند درگیر شوند، عمدتاً مجموعه‌داران، افزایش می‌دهد.

بر اساس داده‌های NFTGo در زمان انتشار، ارزش کل بازار فعلی برای کل بازار NFT تا ۲۴.۵۷ میلیارد دلار است – ۳.۴ درصد افزایش نسبت به ابتدای سال – و این یک بازار بسیار جدید در مقایسه با جریمه سنتی است. هنر

کرین گفت: «همکاری این دو دنیا در حال افزایش است، بنابراین ما شاهد افزایش چشمگیر تعداد کاربران خواهیم بود.

به منظور استفاده از این تضاد فرهنگی، SuperRare یک گالری پاپ آپ را در مرکز شهر نیویورک تا ۲۸ آگوست افتتاح کرده است که شامل یک برنامه چرخشی از پنج نمایشگاه NFT با استفاده از فریم های Meural است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx