فروش سرویس نام اتریوم ENS رکورد زد

دامنه اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

پیش از ادغام آتی اتریوم، دامنه های ENS این شبکه به بالای نمودار هفت روزه حجم معاملات مارکت اوپن سی رسیده اند. نام‌های دامنه اتریوم (ENS) از توکن های غیرمثلی (BAYC) یا همان میمون‌های کسل به عنوان پرمعامله‌ترین دارایی در بازار NFT اوپن سی در هفت روز گذشته پیشی گرفته است. بر اساس داده‌های مارکت اوپن سی، حجم هفتگی NFT‌های دامنه اتریوم در زمان نگارش این مقاله به ۲۲۴۹ اتریوم رسید و RTFKT Clone X (1992 ETH) و میمون‌های کسل (۱۷۷۷ ETH) را پشت سر گذاشت.

دامنه‌های ENS یک سیستم نام‌گذاری توزیع‌شده، باز و قابل گسترش در بلاک چین اتریوم هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا رشته‌ای طولانی از کلیدهای یک آدرس رمزنگاری را به یک دامنه ENS مانند «vitalik.eth» تبدیل کنند. این امر پیچیدگی کپی پِیست یک آدرس کیف پول طولانی برای ارسال و دریافت کریپتو را ساده می کند، زیرا کاربران فقط باید نام دامنه خود را مانند سایر آدرس های معمولی یا جزئیات شناسایی به اشتراک بگذارند. این نام های دامنه را می توان در قالب NFT خرید، فروخت و معامله کرد.

جهش اخیر در حجم معاملات ENS، افزایش ۱۶۷ درصدی قیمت آنها از ۰.۱۴۵۴ ETH به ۰.۳۸۹۵ ETH (641 دلار) را به دنبال داشت، در حالی که حجم روزانه از ۱۲۰.۷ ETH به ۱۰۴۴.۶ ETH افزایش یافته است. در حال حاضر بیش از ۲ میلیون مورد ENS در اوپن سی وجود دارد که در بین بیش از ۵۰۸۰۰۰ مالک پخش شده است و مجموع فروش آن اکنون به ۲۶۸۲ دامنه ENS فروخته شده رسیده است.

به گفته اوپن سی، برخی از گران‌ترین نام‌های دامنه ۰۰۰.eth هستند که با ۳۰۰ ETH خریداری شده و به قیمت ۵۰۰۰ ETH به فروش می‌رسد، همراه با opensea.eth، crypto.eth، google.eth و nike.eth.

افزایش تقاضا برای نام دامنه ENS حدود یک هفته قبل از تاریخ برنامه ریزی شده ادغام اتریوم، که برای ۱۵ سپتامبر تعیین شده است، رخ می دهد. در ۴ سپتامبر، ویتالیک بوترین در توییتی از ۴.۲ میلیون دنبال کننده خود پرسید که «یک نام دامنه پنج حرفی ENS باید در یک دوره ۱۰۰ ساله چه برچسب قیمتی داشته باشد؟» این نظرسنجی نشان داد که ۴۹.۸٪ از ۹۱۱۳۰ رای دهنده با “زیر ۱۰۰ دلار” موافق بودند، در حالی که ۱۸.۹٪ از رای دهندگان فکر می کنند که “۱۰۰۰۰ دلار یا بیشتر” می تواند در یک دوره ۱۰۰ ساله قیمتی منصفانه در نظر گرفته شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx