تحلیل رمزارز آواکس | بررسی آوالانچ

آواکس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

AVAX، توکن بومی شبکه بلاک چین آوالانچ، اکنون تقریبا ۹۰ درصد از قیمت ۱۴۴.۹۶ دلاری خود در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ را از دست داده است. بر اساس داده‌های کوین‌گکو، در زمان انتشار مقاله، ارز دیجیتال آواکس با قیمت ۱۵.۰۷ دلار معامله می شود و در نمودار قیمت خود قرمز می شود.

در عملکرد روزانه خود، این آلتکوین ۱.۳ درصد و در هفت روز گذشته ۳.۹ درصد کاهش یافته است. آواکس در ۱۴ روز گذشته نیز ۱۱.۷ درصد و در دو ماه گذشته نزدیک به پنجاه درصد کاهش یافته است. در حالی که به نظر می رسد ممگن است یک افزایش ناگهانی برای آواکس رخ دهد، این احتمال نیز وجود دارد که قیمت آن یک بار دیگر سقوط کند.

همه چیز به این بستگی دارد که دارایی دیجیتال تا چه اندازه می‌تواند با مقاومت مهم خود که تعیین می کند طی چند روز آینده بالا یا پایین برود، مقابله کند.

آواکس تلاش می کند تا از ریزش فرار کند

تنها در دو ماه، توکن بومی آوالانچ سقوط شدیدی را تجربه کرد و ۴۹ درصد کاهش یافت.

تحلیل آواکس

آواکس در دو روز گذشته نوسانات شدیدی را نشان داد که منجر به تشکیل یک الگوی گُوه نزولی در نمودار معاملاتی آن شد. با توجه به آن، ارز دیجیتال باید بالاتر از خط روند بسته شود تا خریداران بتوانند محدوده مقاومت باریکی بین ۱۸.۳ تا ۱۸.۵ دلار را آزمایش کنند. اگر این اتفاق بیفتد، EMA 20 حرکت صعودی را برای آواکس تایید می کند.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) کریپتو توانست موقعیت خود را از فروش بیش از حد معکوس کند که می تواند به افزایش قیمت ها به سطوح بالاتر کمک کند. با این حال، اگر برعکس این حالت اتفاق بیفتد، فروشندگان از سقوط سود خواهند برد و قیمت را تا حمایت قابل توجه ۱۲.۶ دلاری پیش خواهند بود.

کاهش بیشتر؟

طبق پیش‌بینی کوین کدکس طی پنج روز آینده، آواکس قیمت خود را به ۱۵.۳۰ دلار خواهد رساند. با این حال، این سطح سود در مقایسه با کاهش قیمتی که احتمالاً در انتظار دارایی است، چیزی نیست. AVAX باید به توانایی گاوها برای غلبه بر روند ادامه دار حرکت قیمت خود ایمان داشته باشد تا بتواند از این نزول شدید در آینده بازگردد.

با این حال، این ماموریت دلهره آور است، زیرا انتظار می رود که آنها از مرز ۲۹ دلار فراتر بروند تا آلت کوین را به ۵۰ دلار برسانند که متأسفانه هنوز تقریباً سه برابر کمتر از بالاترین رکوردش است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx