تحلیل و بررسی کاردانو ADA

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 541 نفر

توکن ADA کاردانو به حرکت در رکود فعلی بازار ادامه می‌دهد و با پیشرفت‌های اخیر سرمایه‌گذاران را امیدوار می‌کند که بتواند در درازمدت شاهد یک پامپ باشد. اما واقعاً ADA تا چه حد می تواند بالا برود؟

اقدام قیمتی کاردانو

ADA در حال حاضر با قیمت ۰.۳۵۱۳ دلار معامله می شود که یک روند صعودی ۰.۴۶ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد. ADA نسبت به بازار، گسترده تر عمل کرده است، بازاری که در همین دوره ۱ درصد کاهش داشته است.

با این حال، قیمت ADA علیرغم افزایش ۲۴ ساعته، نتوانسته از هیچ یک از شاخص های میانگین متحرک (MA) خود عبور کند و دربین نمودار  MA ده روزه (۰.۳۵۲۲ دلار) تا MA دویست روزه (۰.۳۵۳۰ دلار) حرکت می‌کند.

تحلیل کاردانو

واگرایی میانگین متحرک همگرایی کاردانو (MACD) منفی است. با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) این دارایی کریپتو با ۴۰.۴۸ نشان می‌دهد که در حال نزدیک شدن به منطقه فروش بیش از حد است و آن را برای سرمایه‌گذاران بلندمدت عالی می‌کند.

هارد فورک واسیل به سودهای بلند مدت امید می دهد

ADA دارای برخی اصول بنیادین چشمگیر است که می تواند از رشد بلندمدت حمایت کند. اخیراً بلاک چین کاردانو هارد فورک واسیل (Vasil) را با موفقیت پیاده سازی کرد. این ارتقا به عنوان یک تغییر ضروری برای بلاک چین معرفی شده است که مزایایی مانند افزایش سرعت تراکنش و کاهش کارمزد را به همراه دارد. واسیل بزرگترین ارتقاء شبکه از زمان آلونزو است که قراردادهای هوشمند را در سپتامبر ۲۰۲۱ به بلاک چین اضافه کرد.

افزایش فعالیت شبکه

به نظر می رسد یکی دیگر از عوامل اساسی قوی، افزایش فعالیت شبکه در زنجیره کاردانو باشد. طبق داده ها، تراکنش های شبکه در کاردانو در ۱۹ اکتبر به ۹۷۹۵۹ افزایش یافت. این بالاترین نقطه از ابتدای ماه و ۷۵ درصد جهش نسبت به ماه گذشته است. این بلاک چین همچنین شاهد جهش در فعالیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بوده است و حجم آن در ۱۷ اکتبر به ۳ میلیون ADA رسید. بلاک چین کاردانو در جایگاه سوم در میان پروتکل‌های NFT قرار داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx