آخرین تلاش های AXS برای شکست قیمت

آخرین تلاش های AXS برای شکست قیمت
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

افزایش قیمت AXS با حمله به مقاومت

اکسی اینفینیتی AXS جولای را با آزمایش مجدد سطح مقاومت ماهانه خود نزدیک به ۱۸.۵ دلار به پایان رساند. این همان سطح قیمتی است که قبلاً به عنوان منطقه حمایتی در ماه مه; قبل از سقوط بزرگ ماه ژوئن; عمل می کرد. با این حال،با مشاهده آخرین اقدام قیمت AXS می توان حدس زد که چه احتمالاتی ممکن است در ماه اوت رخ دهد.

اکسی همگام با بقیه بازار کریپتو حرکت می‌کند; و بازار ارزهای دیجیتال توانسته است بالاتر از سطح سرمایه ۱ تریلیون دلاری خود را بازیابی کند. بخشی از جریان نقدینگی آن به AXS رفت و قیمت آن را تقریباً ۳۷ درصد نسبت به پایین‌ترین حد خود در اواسط هفته افزایش داد. صعودی که حاصل شد، سطح مقاومت ماهانه این رمزارز را مجدداً آزمایش کرد. با این حال، حرکت صعودی قوی قبل از ثبت مقداری فشار فروش، برای مدت کوتاهی بالاتر از همان مقاومت قرار گرفت.

آخرین تلاش های AXS برای شکست قیمت

یک مشاهده کلیدی در مورد آخرین صعود این است که گاوها قوی تر شده اند. روند صعودی توانست قیمت را از سطح ۱۸.۵۰ دلار و به بالای ۲۰ دلار برساند. این به قیمت ۱۸.۴۵ دلار در زمان نگارش مقاله کاهش یافت، که نشان می دهد سطح مقاومت همچنان فعال به نظر می رسد. با این حال، فشار بالاتر از سطح مقاومت تایید کرد که خریداران AXS در حال قوی‌تر شدن هستند.

داده های درون شبکه ای

حرکت صعودی قوی تر و خط مقاومت ضعیف تر به این معنی است که قیمت ممکن است به دنبال صعود بیشتر باشد. این مشاهدات را می توان با این واقعیت تأیید کرد که AXS با وجود روند صعودی اواسط هفته هنوز بیش از حد خرید نشده است. داده های زنجیره‌ای اکسی ممکن است بینش واضح‌تری در مورد اینکه این ارز دیجیتال به کجا می‌رود ارائه دهد.

گردش غیرفعال ۹۰ روزه AXS در ۲۹ ژوئیه یک جهش کوچک را به ثبت رساند; که احتمالاً به دلیل کسب سود پس از افزایش خفیف هفته گذشته بود. با این حال، این حرکت در مقایسه با رشد اواسط ماه خود کوچک بود و به دنبال آن، سقف مشخص شده AXS به طور قابل توجهی کاهش یافت. این نتیجه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران AXS را نزدیک به پایین ترین حد اخیر آن خریداری کرده‌اند.

آخرین تلاش های AXS برای شکست قیمت

سقف تحقق یافته هنوز در زمان انتشار در پایین ترین سطح ماهانه خود بود; و به این معنی است که فروش زیادی در این هفته صورت نگرفته است.

معیار تعداد تراکنش‌های نهنگ AXS برای تراکنش‌های بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار در ۱۳ تراکنش به اوج خود رسید. همچنین تعداد معاملات به ارزش یک میلیون دلار در همان روز با سه تراکنش به بیشترین حد خود رسید.

آخرین تلاش های AXS برای شکست قیمت

نتیجه گیری

با توجه به تعداد تراکنش‌های AXS در دو روز گذشته;می توان گفت که احتمالاً سرمایه‌گذاران با توجه به اینکه پس از یک صعود قابل توجه فعال هستند، سود می‌برند.با این حال، فقدان فشار فروش بیشتر در زمان چاپ نشان می دهد که هرگونه فشار کوتاه مدت بعدی ممکن است محدود باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx