قیمت ETH قبل از به روز رسانی مرج اتریوم چقدر می شود؟

مرج اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

تاثیر به روز رسانی مرج اتریوم

به روزرسانی مرج اتریوم که با نام اتریوم ۲.۰ نیز شناخته در هفته های آینده راه اندازی می شود. هدف این به روز رسانی ارتقای لایه ۱ اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) است. مکانزیم اثبات سهام یا PoW  اولین بار توسط پیشگامان اولیه بلاکچین بیت کوین و اتریوم استفاده شد. هدف آن دستیابی به تمرکززدایی و امنیت با استفاده از ماینرها برای رمزگشایی الگوریتم های رمزنگاری یا معدلات ریاضی است.

همانطور که تقاضا برای معاملات بر روی شبکه اتریوم افزایش می یابد، شبکه کندتر می شود، هزینه های تراکنش افزایش می یابد. مکانیزم اثبات سهام(POS)  مشابه PoW است، با این تفاوت که کاربران تراکنش‌های موجود در بلاکچین را با استفاده از رمزارزهای استیک شده تأیید می‌کنند و پاداش دریافت می‌کنند.

به روزرسانی مرج یک گام بزرگ برای اتریوم و جامعه آن است. توجه به این نکته مهم است که زنجیره Beacon به طور جداگانه از شبکه اصلی اتریوم راه اندازی می شود. این بدان معناست که  زنجیره Beacon به صورت موازی به عنوان مکانزیم اثبات سهام کار می‌کند و تمام حساب‌ها، تراکنش‌ها، موجودی‌ها و قراردادهای هوشمند تا زمان نهایی شدن این به روز رسانی توسط مکانیزم اثبات کار محافظت می‌شوند.

تحلیل قیمت اتریوم

با نزدیک‌تر شدن به روزرسانی مرج اتریوم، همچنان قیمت این ارز گار صعودی خود را حفظ کرده است. اتریوم در حال حاضر درگیر مقاومت ۱۷۳۰ دلاری بر روی نمودارروزانه است. اگر احساسات بازار و فشار خریداران تا پیش از به روزرسانی مرج اتریوم در همین حالت بماند، شکست این منطقه مقاومتی قیمت اتریوم را به ۲۴۰۰ دلار و حتی بالاتر می‌برد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم

نمودار روزانه قیمت اتریوم

در حالی که وارد یک ماه جدید می شویم، اتریوم در نمودار روزانه واقعاً خوب به نظر می رسد که نشانه صعودی خوبی است. به دلیل حجم کم معاملات در تعطیلات آخر هفته، اتریوم برای شکستن مقاومت کار سختی خواهد داشت. اگر اتریوم نتواند با موفقیت این سطح را بشکند، می‌توانیم منطقه ۱۶۰۰ دلاری را به عنوان نزدیک‌ترین حمایت قبل از شروع یک حرکت صعودی بزرگ در نظر بگیریم.

قیمت اتریوم در نمودار ۴ ساعته

اتریوم در حال حاضر با مقاومت ۱۷۳۰ دلاری مواجه است و حجم معاملات در این منطقه زیاد نیست. اگر قرار است پولبک به قیمت های پایین تر انجام شود; حمایت ۱۶۰۰ دلاری نقطه ورود خوبی خواهد بود.

نمودار 4 ساعته قیمت اتریوم

نمودار ۴ ساعته قیمت اتریوم

شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از مقدار خنثی ۵۰ است; که نشان می دهد بازار سالم به نظر می رسد; اما تحرکات قیمت کمتری دارد. اگر که خریداران در روزهای آینده اتریوم را تحت فشار خرید قرار دهند; شکستن مقاومت ۱۷۳۰ دلاری چندان چالش برانگیز نخواهد بود. باید دید که خوش بینی سرمایه گذاران نسبت به به روزرسانی مرج اتریوم تا کی ادامه خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx