احتمال شکست در نمودار شیبا

احتمال شکست در نمودار شیبا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

پس از سقوط به زیر ۰.۰۲۰ دلار، شیبا اینو [SHIB] شکست نزولی خود را به مرحله نوسانات بالا تسریع کرد. قیمت پایه چند ماهه در حدود منطقه ۰.۰۰۷۳۸ دلار به خریداران در بازیابی نیروهای خود کمک کرد. بازیابی شیبا از این منطقه حمایتی چندین بار در ماه گذشته به مقاومت فیبوناچی ۳۸.۲ درصدی سقوط کرده است. با این وجود، وضعیت فعلی حاکی از افزایش تدریجی قدرت خرید است. هر کراس اوور صعودی در EMA ها می تواند به شیبا کمک کند تا یک شکست بالاتر از سطح ۰.۰۱۲ دلار پیدا کند. (برای اختصار، قیمت های SHIB از اینجا به بعد در ۱۰۰۰ ضرب می شود).

در زمان انتشار، SHIB با ۲.۶۳ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۰۱۲۰۷ دلار معامله شد.

نمودار روزانه شیبا

احتمال شکست صعودی در نمودار شیبا

افت شیبا به زیر سطح ۰.۰۲ دلار در ۱۸ ژوئن شاهد کاهش بیش از ۶۵ درصدی به سمت پایین ترین سطح هشت ماهه خود بود. الگوی مثلث متقارن در کنار روند نزولی قبلی خود به شکست الگوی این آلت کوین دامن زد. با این وجود، رشد اخیر آن شاهد کشمکش شدیدی بین خریداران و فروشندگان در نزدیکی نقطه کنترل (POC، قرمز) بود. این منطقه نقدینگی، در ارتباط با سطح فیبوناچی ۳۸.۲ درصد، مقاومت سختی ایجاد کرده است.

اکنون، از آنجایی که فاصله بین EMA 20/50 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، خریداران مایلند از محدودیت های منطقه ۰.۰۱۲ دلاری عبور کنند. با نگاهی به فاز فشرده سازی طولانی مدت آلتکوین در ماه گذشته، شیبا می تواند در روزهای آینده وارد فاز با نوسانات بالا شود. اگر خریداران به افزایش تدریجی جبهه خود ادامه دهند، این رمزارز می تواند شاهد پیشرفت بیشتری باشد. یک شکست بالاتر از سطح ۳۸.۲٪ می تواند به شیبا کمک کند تا منطقه ۰.۰۱۳۸۲ دلار را آزمایش کند.

استدلال

احتمال شکست صعودی در نمودار شیبا

پس از چندین بار رسیدن به عدد ۵۹، RSI یک لبه صعودی خفیف به نمایش گذاشت. با این حال، برای افزایش شانس شکست احتمالی،این شاخص باید یک سطح فراتر از این مقاومت پیدا کند. همچنین، CMF پشتیبانی از علامت صفر خود را تضمین کرد و یک مزیت خرید را آشکار کرد. فرورفتگی های اخیر آن به طور صعودی با قیمت متفاوت است. علاوه بر این، خط MACD (آبی) از سقوط به زیر خط سیگنال (نارنجی) خودداری کرد. این مسیر با روایت صعودی قبلی طنین انداز شد.

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن احتمال یک کراس اور صعودی در EMA های کوتاه مدت و لبه صعودی در اندیکاتورها، شیبا می تواند یک شکست احتمالی را مشاهده کند. اهداف همان طور که مورد بحث قرار گرفت، باقی می مانند. با این حال، این آلتکوین همبستگی عظیم ۹۳ درصدی ۳۰ روزه با بیت کوین دارد. از این رو، توجه به حرکت بیت کوین با احساسات کلی بازار برای انجام یک حرکت سودآور ضروری است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx