بانک مرکزی انگلستان به اعمال محدودیت برروی استیبل کوین‌ها می‌اندیشد

استیبل کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 379 نفر
  • بانک انگلستان بر این باور است که رگولاتورها ممکن است مجبور شوند محدودیتی برای استفاده از استیبل کوین بعنوان ابزار پرداخت اعمال کنند.
  • معاون بانک مرکزی خطرات بالقوه نوآوری سریع در این بخش را برجسته کرده است.
  • بانک انگلستان و اداره رفتار مالی (FCA) قرار است اواخر سال جاری برای بررسی قوانین جدید برای استیبل کوین ها گرد هم آیند.

بر اساس گزارش‌ها، بانک مرکزی بریتانیا تمایل دارد تا محدودیت‌هایی برای استفاده از استیبل کوین‌ها بعنوان ابزار پرداخت اعمال کند. آخرین موضع بانک انگلستان در مورد استیبل کوین‌ها در حالی مطرح می‌شود که سیاست گذاران در بریتانیا در تلاشند تا تعادلی بین نوآوری در فضای پرداخت و خطرات بالقوه مرتبط با کریپتو ایجاد کنند.

تغییرات مخرب در استیبل کوین‌ها می تواند ثبات مالی را تهدید کند

سر جان کانلیف، معاون رئیس بانک انگلستان (BOE)، اخیراً در اجلاس جهانی Innovate Finance در لندن سخنرانی کرد. کانلیف در طول سخنرانی خود خاطرنشان کرد که نوآوری سریع در سیستم های پرداخت ممکن است راه را برای خطرات جدید برای مشتریان و بخش مالی سنتی هموار کند. به گفته وی، تنظیم‌کننده‌های کشور باید تصمیم بگیرند که آیا محدودیت‌هایی بر روی استیبل کوین‌ها اعمال می‌شود یا خیر. وی گفت:

«در حالی که، از منظر سیاست عمومی، ما خواهان رقابت و نوآوری در سیستم‌های پرداخت‌ هستیم، باید از تغییرات سریع و مخرب محافظت کنیم که به سیستم مالی زمان برای تعدیل نمی‌دهد و بنابراین می‌تواند ثبات مالی را تهدید کند.»

این مقام بانک انگلستان از نقشی که استیبل کوین‌ها در تسهیل تجارت و سایر تراکنش ها در پلتفرم‌های کریپتو ایفا می‌کنند آگاه بود. او برتری استیبل کوین‌ها را از نظر کارایی و عملکرد برای پرداخت‌ها تایید کرد. با این حال، او نگران این واقعیت است که این دارایی‌های رمزنگاری بر خلاف ابزارهای مالی سنتی در هیچ سیستم نظارتی قرار نمی‌گیرند. معاون استاندار همچنین بر لزوم حمایت از استیبل کوین‌ها توسط «دارایی‌های با کیفیت و نقدشونده» به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

پارلمان بریتانیا در حال حاضر در حال بررسی لایحه خدمات مالی و بازار است که به بانک‌های این کشور اجازه می‌دهد اپراتورهای استیبل کوین‌های سیستمی را تنظیم کنند. بانک انگلستان و اداره رفتار مالی (FCA) قرار است اواخر سال جاری برای بحث در مورد قوانین جدید برای استیبل کوین‌ها گرد هم بیایند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx