استیبل کوین جد کاردانو شاهد ضرب بیش از ۴.۲ میلیون توکن بوده است

استیبل کوین جد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

بر اساس سایت رسمی پروژه، استیبل کوین جد (ِDjed) کاردانو اخیراً شاهد ضرب بیش از ۴.۲۴ میلیون توکن بوده است. Djed که توسط IOG توسعه یافته و توسط شرکت COTI پشتیبانی می‌شود، یک استیبل کوین الگوریتمی است که توسط توکن بومی بلاکچین کاردانو، ADA پشتیبانی می‌شود و از توکن SHEN به عنوان ذخیره استفاده می‌کند.

یکی از قابل توجه ترین جنبه های Djed نسبت ذخیره ۴۰۰ درصدی آن است؛ به این معنی که عرضه در گردش آن توسط SHEN، به میزان چهار برابر مقدار Djed های ضرب شده، پشتیبانی می شود. این یک لایه امنیتی اضافی را برای Djed فراهم می کند و آن را به گزینه ای پایدارتر و قابل اعتمادتر برای کاربران تبدیل می کند. بنابراین، عرضه کنونی در گردش Djed، با پشتوانه ۱۶.۸۹ میلیون جد برابر است که در حدود ۳۸.۷ میلیون ADA می‌باشد.

جد و کوتی

جالب توجه است که ضرب بی سابقه Djed همزمان با دو رویداد جلب توجه دیگر بود. از یک سو، طبق داده های کوین مارکت کپ، حجم معاملات Djed در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۸ درصد افزایش یافته است و همچنین افزایش حجم معاملات استیبل کوین نیز در اوایل این ماه مشاهده شد.

استیبل کوین جد

رویداد جالب دیگر رشد بیش از ۳۰ درصدی قیمت‌های COTI در هشت روز گذشته بود. COTI توکن بومی شرکتی به همین نام است که Djed را منتشر می‌کند و قیمت توکن آن در چند روز گذشته بهتر عمل کرده است. مشخص است که دارندگان و سهامداران کوتی از گردش مالی استیبل کوین جد درآمد دریافت می‌کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx