بانک‌ها برای قطع روابط با شرکت‌های ارز دیجیتال تحت فشار هستند

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 367 نفر

مقامات ایالات متحده ظاهراً بانک ها را از ارائه خدمات به صنعت ارز دیجیتال منصرف می کنند.

چندین منبع به کوین تلگراف گفتند که به نظر می رسد مقامات ایالات متحده در حال احیای تکنیک هایی برای سرکوب شرکت های رمزنگاری و بانک های ارائه دهنده خدمات به این صنعت هستند.

به گفته نیک کارتر، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری کسل آیلند و شرکت اطلاعات کریپتو کوین متریکز، استراتژی ادعا شده شامل جداسازی سیستم مالی سنتی از بازار ارزهای دیجیتال با تکیه بر «آژانس‌های متعدد برای منصرف کردن بانک‌ها از معامله با شرکت‌های رمزنگاری»، با هدف هدایت کسب‌وکارهای رمزنگاری به «سیاستی بدون بانک» است.

او به کوین تلگراف گفت، این ادعاها بر اساس مکالماتی است که کارتر با مدیران بانک‌ها از جمله بانک‌های سنتی و رمزارزی داشته است. ه گفته کارتر:

«آنها به من می گویند که با فشار بسیار زیادی از سوی فدرال رزرو و FDIC (شرکت بیمه سپرده فدرال) روبرو هستند. بنیان‌گذاران به من می‌گویند که نمی‌توانند حساب‌های بانکی را برای استارت‌آپ‌های جدید از جایی دریافت کنند.»

وی افزود:

«قانون‌گذاران پشت صحنه، رهبر بانک‌ها را تهدید می‌کنند، سپس “راهنمای” عمومی را منتشر می‌کنند و تاکید می‌کنند که بانک‌ها همچنان آزادند که به مشتریان ارزهای رمزنگاری‌شده یا خدمات ارز دیجیتال خدمات دهند. در واقع، آنها به هیچ وجه در انجام این کار آزاد نیستند.»

دیگر رویدادهای نظارتی اخیر شامل بیانیه مشترکی است که در ۳ ژانویه توسط فدرال رزرو، FDIC و دفتر کنترل ارز منتشر شد و در مورد خطرات بانک ها درگیر در رمز ارزها هشدار داد و آنها را تشویق کرد که از انجام این کار خودداری کنند. همچنین ماه گذشته، بایننس اعلام کرد که به دلیل سیاست جدید بانک‌ها، تنها تراکنش‌های دلاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار را پردازش می‌کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx