استیبل کوین USDP پکسوس پیوند خود با دلار آمریکا را از دست داد

پکسوس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 324 نفر

استیبل کوین USDP پکسوس در ۱۰ فوریه پس از سقوط به ۰.۹۸ دلار، برای مدت کوتاهی پیوند خود با دلار آمریکا را از دست داد. طبق گزارش ها، درحال حاضر اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS) در حال بررسی پکسوس است.

استیبل کوین USDP که توسط پکسوس مدیریت می شود، برای مدت کوتاهی قیمت ۱ دلاری خود را از دست داد و در حدود ۰.۹۸ دلار در نوسان است. این اولین بار نیست که استیبل کوین USDP پیوند خود با دلار را از دست می دهد، زیرا موارد متعددی از آن در طول سال ۲۰۲۲ نیز دیده شده است. استیبل کوین Pax Dollar در سال ۲۰۱۸ ایجاد شد. این استیبل کوین به اندازه استیبل کوین های رقیب مانند تتر و USDC محبوب نیست اما همچنان توانسته بازاری برای خود پیدا کند.

این نوسانات قیمت‌ها اندکی پس از آن اتفاق افتاد که دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) اعلام کرد که در حال بررسی شرکت پکسوس است. به گفته منابعی که اولین بار این خبر را گزارش کردند جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نشده است.

تحقیقات یکی از دلایلی است که استیبل کوین ممکن است پیوند خود را از دست داده باشد، اما پکسوس به دلایل دیگری نیز تیتر خبرها شده است. شایعه شده بود که دفتر کنترل ارز ایالات متحده در نظر دارد از پکسوس درخواست کند تا درخواست خود برای منشور بانک اعتماد ملی را پس بگیرد. Paxos این موضوع را تکذیب کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx