برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴

برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 108 نفر

آوریل ۲۰۲۴ ماه هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به بازی‌های P2E و دریافت رایگان ارز دیجیتال از طریق این بازی‌ها خواهد بود. استودیوهای محبوب بازی‌سازی نیز برای این ماه تست‌های بتا و انتشار بازی‌های جدید را برنامه‌ریزی کرده‌اند. پس از بررسی‌های دقیق، ما ۳ مورد از بهترین بازی‌های P2E برای آوریل ۲۰۲۴ را انتخاب کرده‌ایم.

برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴

آوگچی (Aavegotchi)

برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴

این بازی توسط استودیوی Pixelcraft Studios در سنگاپور ساخته شده است. آوگچی دنیای مجازی‌ای است که بازیکنان با استفاده از آواتارهای NFT در آن شرکت می‌کنند. این بازی همچنین ویژگی‌های مختلفی از NFT و دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند استیکینگ و وام‌دهی ارز دیجیتال را با هم ترکیب می‌کند. علاوه بر این، این بازی در اکوسیستم خود دارای یک بازار غیرمتمرکز، حراج‌هایی با سیستم «مناقصه برای دریافت» و قرعه‌کشی‌های NFT است. تیم سازنده‌ی بازی اخیراً اعلام کرد که گاتچی‌چین (یک راه‌حل لایه ۳ مخصوص آوگچی) از  شبکه لایه۲ Base به عنوان لایه‌ی تسویه استفاده خواهد کرد. با این حساب، انتظار می‌رود ویژگی‌ها و پیشرفت‌های بیشتری در حال انجام باشد. از آنجایی که این بازی سرشار از فرصت‌های کسب درآمد با بازی (P2E) است، در لیست ۳ بازی برتر P2E ماه آوریل ما قرار گرفته است.

موتورورس (The Motorverse) از انیموکا برندز

برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴

بی‌راه نیست اگر بگوییم که هیچ استدیوی دیگری مانند انیموکا برندز در حال شکل‌دهی به دنیای بازی وب۳ نیست. موتورورس یک اکوسیستم وب۳ آینده‌دار برای بازی‌های مسابقه‌ای، مالکیت دیجیتالی خودرو و ورزش‌های موتوری است. این اکوسیستم آینده‌دار تجربیات و بازی‌های متنوعی را ارائه خواهد داد. برجسته‌ترین بازی در میان آن‌ها REVV Racing است که یک بازی مسابقه‌ای آرکید و مبتنی بر مرورگر خواهد بود. بازیکنان می‌توانند در رویدادهای منظم جدول رده‌بندی شرکت کنند تا جوایز توکن و NFT دریافت کنند. دیگر بازی‌های قابل توجه این اکوسیستم، بازی‌های مبتنی بر مرورگر مانند MotoGP Ignition Champions (بازی پیش‌بینی) و MotoGP Ignition Manager (بازی مدیریت مسابقات) هستند. اما این همه ماجرا نیست. Torque Drift 2، Torque Squad، MotoGP™ Championship Quest و Formula E – High Voltage نیز بخشی از این اکوسیستم هستند.

اسپیس نیشن (Space Nation)

برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴

اسپیس نیشن یک بازی فضایی آنلاین چندنفره کلان (MMO) است که نسخه بتای خود را راه‌اندازی کرده است، به همین دلیل است که در لیست ۳ بازی برتر P2E ماه آوریل ما قرار گرفته است. دوره‌ی بتا از اول آوریل تا ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ فعال خواهد ماند. این ورژن بتا شامل چالش‌های شخصی، کوئست‌ها و گیم‌پلی مبارزه بازیکن علیه بازیکن (PvP) است. با این حال، برای شرکت در این نسخه، بازیکنان ملزم به داشتن NFT‌های Prime Navigator، Alpha Gate و Enforcer Founder Edition Spaceship هستند. اما کسانی که این NFTها را ندارند، همچنان نباید نگران باشند، زیرا اسپیس نیشن قرار است نسخه باز خود را تابستان امسال راه‌اندازی کند.

سخن پایانی

هنوز ۴ ماه از ابتدای سال ۲۰۲۴ نگذشته است، اما در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های بزرگی در بازی‌های وب۳ هستیم. به نظر می‌رسد امسال وب۳ مملو از فرصت‌های P2E خواهد بود. بازی‌های P2E نوعی از بازی‌ها هستند که با شرکت در آن‌ها می‌توان به کسب درآمد پرداخت. در این مقاله به معرفی برترین بازی‌های P2E در آوریل ۲۰۲۴ پرداختیم که به نظر می‌رسد در سال جاری توجه پلیرهای زیادی را به خود جلب کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx