صرافی بایننس به صرافی کایبرسواپ برای دستگیری هکرها کمک میکند

صرافی کایبرسواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

صرافی بایننس برای دستگیری هکرها به کمک صرافی کایبرسواپ آمد

صرافی ارز دیجیتال بایننس با کمک به بررسی یک هک ۲۶۵۰۰۰ دلاری در صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال کایبرسواپ، دو مظنون را که به نظر مسئول این حمله بودند را مسدود کرد.

در ۱ سپتامبر، شبکه  کایبرسواپ مورد یک جمله هکری قرار گرفت، و به هکر اجازه داد تا ۲۶۵۰۰۰ دلار از وجوه کاربران را از صرافی کایبرسواپ خارج کند. در حالی که تحقیقات در حال انجام بود، کایبرسواپ یک جایزه ۱۰ درصدی  (تقریباً ۴۰۰۰۰ دلاری) به هکر به عنوان ابزاری برای اصلاح وضعیت ارائه کرد.

به موازات آن، بر اساس تحقیقات مستقل، تیم امنیتی صرافی بایننس دو مظنون را شناسایی کردند که ممکن است مسئول سازماندهی سرقت دارایی های صرافی کایبرسواپ باشند. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس تأیید کرد که این اطلاعات به تیم  صرافی کایبرسواپ ارسال شده است.

بایننس همچنین هماهنگی با مجریان قانون را آغاز کرده است زیرا تلاش‌ها از هر دو طرف برای دستگیری هکرها ادامه دارد.

همانطور که یکی از اعضای انجمن خاطرنشان کرد، به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، تلاش های پیشگیرانه و فداکارانه صرافی بایننس برای کمک به سرمایه گذاران سایر اکوسیستم ها بی توجه نماند:

صرافی بایننس اکنون نقش یک برادر بزرگ را در فضای ارزهای دیجیتال بازی می کند. بایننس از امنیت پلتفرم خود فراتر رفته و کل اکوسیستم کریپتو را ایمن کرده است.

اگر تحقیقات صرافی بایننس بررسی شود، سرمایه گذاران صرای کایبرسواپ ممکن است شاهد یک بازپس گیری هک نادر مبتنی بر جامعه باشند.

چانگ پنگ ژائو، اخیراً در برابر شایعات و ادعاهای نادرست مبنی بر اینکه بایننس یک شرکت وابسته به دولت چین است، سرسختانه واکنش نشان داد

مدیرعامل صرافی بایننس، تأیید کرد که بایننس هرگز به طور قانونی در چین ثبت نشده است و هرگز مانند یک شرکت چینی از نظر فرهنگ سازمانی فعالیت نکرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx