ریزش بازار ارزهای دیجیتال برای سلامت آن مفید است!

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 491 نفر

خالق اتریوم (ETH)، ویتالیک بوترین، پیشنهاد می کند که ریزش قیمت ارزهای دیجیتال مزایایی دارد. بوترین در مصاحبه ای با نوآ اسمیت، نویسنده سابق Bloomberg Opinion می گوید که کاهش قیمت ها برای آشکار کردن نقاط ضعف “خوب” است.

من فکر می‌کنم که کاهش قیمت برای آشکار کردن مشکلاتی که از ابتدا همیشه وجود داشته‌اند خوب است. مدل‌های کسب‌وکار ناپایدار معمولاً در دوران رونق موفق می‌شوند، زیرا همه چیز رو به افزایش است، بنابراین پولی که مردم در اختیار دارند افزایش می‌یابد، و بنابراین می‌توان به طور موقت با هجوم دایمی دلارهای جدید، اوضاع را تقویت کرد.

خالق اتریوم می گوید که فروپاشی توکن بومی صادرکننده استیبل کوین ترا (LUNA) نمونه ای از سقوط قیمت است که مدل های تجاری ناپایدار را آشکار می کند.

همانطور که در ترا دیدیم، در هنگام ریزش ها، این مدل دیگر کار نمی کند. این موضوع بیشتر در شرایط شدید مانند اهرم های بالا و شرکت های پانزی دیده می شود (کهنه سربازان سال ۲۰۱۷ و BITCONNECT را به خاطر خواهند آورد).

اما این به روش‌های ظریف‌تری نیز مشخص می شود، مانند اینکه چگونه توسعه پروتکل در طول بازارهای صعودی به راحتی حفظ می‌شود، اما وقتی قیمت‌ ارزهای دیجیتال سقوط می‌کنند، تیم‌هایی که اغلب به تازگی توسعه یافته‌اند، از نظر مالی در تنگنا قرار می گیرند.  بنیانگذار طرح ادعایی پانزی، Bitconnect، در فوریه امسال توسط هیئت منصفه بزرگ در دادگاهی در ایالات متحده متهم شد.

به گفته بوترین، نوسانات دارایی های کریپتو در “آینده میان مدت” به سطح مشابه دارایی های سنتی کاهش می یابد.

من قطعاً فکر می‌کنم که در آینده میان‌مدت ارزهای دیجیتال پایین می‌آیند و فقط به اندازه طلا یا بازار سهام بی‌ثبات خواهند بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx