بایننس استرالیا نقل و انتقالات بانکی دلار استرالیا را متوقف کرد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بایننس استرالیا امروز اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند نقل و انتقالات بانکی دلار استرالیا را با استفاده از PayID تسهیل کند. بایننس استرالیا در توییتی، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت شخص ثالث خود را مقصر دانست و گفت که در تلاش برای یافتن جایگزین دیگری است. کاربران مستقر در استرالیا هنوز هم می‌توانند با استفاده از کارت […]

بایننس استرالیا

بایننس استرالیا امروز اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند نقل و انتقالات بانکی دلار استرالیا را با استفاده از PayID تسهیل کند. بایننس استرالیا در توییتی، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت شخص ثالث خود را مقصر دانست و گفت که در تلاش برای یافتن جایگزین دیگری است.

کاربران مستقر در استرالیا هنوز هم می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری یا دبیت کارت‌های خود ارزهای دیجیتال را بخرند و بفروشند. بایننس گفت که بازار P2P آن طبق معمول به کار خود ادامه می‌دهد. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که صرافی‌های کریپتو همچنان با درگاه‌های پرداخت فیات مشکل دارند.

صرافی Crypto.com رقیب بایننس نیز با یک بحران بانکی مواجه است، زیرا عملکرد واریز دلاری آن به دنبال سقوط بانک سیلورگیت و مسدود شدن حساب‌های یورویی شریک قبلی Transactive Systems دچار مشکل شده و نقدینگی صرافی را تهدید می‌کند. برای بسیاری از مشتریان Crypto.com، سپرده‌گذاری از طریق کارت‌های اعتباری یا دبیت کارت‌ها تنها راهی است که می‌توانند معامله کنند.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) در حال بررسی بازار مشتقات بایننس استرالیا است که صرافی ارز دیجیتال به اشتباه 500 کاربر را به عنوان “سرمایه گذاران عمده فروشی” طبقه بندی کرد و منجر به بسته شدن معاملات مشتقات آنها شد.مقررات محلی استرالیا این موضوع را برای معامله گران خرد ممنوع کرده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx