کاردانو به نقطه عطف جدیدی دست یافته است

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 479 نفر

کاردانو (ADA)، پلتفرم بلاک چینی که به دلیل رویکرد نوآورانه خود در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شناخته شده است، در ماه‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

اکوسیستم دیفای کاردانو به ارزش کل قفل شده (TVL) 400 میلیون ADA، نزدیک شده است. بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از دیفای لاما در ۱۹ می، TVL فعلی ۳۹۸.۵۵ میلیون ADA است، که معادل دلاری آن در حال حاضر ۱۴۸.۵۵ میلیون دلار است.

کاردانو

کل ارزش قفل شده در کاردانو

همچنین شایان ذکر است که در ۱۴ می کل ADA قفل شده برای مدت کوتاهی از ۴۰۰ میلیون فراتر رفت، اما مدت کوتاهی پس از آن کاهش یافت. در همین حال، منابع دیگر نشان می‌دهند که کاردانو یک بار از نقطه عطف ۴۰۰ میلیون ADA در کل ارزش قفل شده در زمان انتشار مقاله فراتر رفته است.

ارزش کل قفل شده چیست؟

ارزش کل قفل شده به مقدار ارز دیجیتال قفل شده در قراردادهای هوشمند در اکوسیستم دیفای اشاره دارد. این مشخصه به عنوان معیاری برای سنجش فعالیت کلی و نقدینگی در سیستم عمل می‌کند. TVL چشمگیر کاردانو با ۴۰۰ میلیون ADA نشان دهنده اعتماد و علاقه روزافزون به پیشنهادات دیفای این پلتفرم است.

یکی از عواملی که به موفقیت کاردانو در فضای دیفای کمک می‌کند، رویکرد منحصر به فرد آن درمورد مقیاس پذیری و پایداری شبکه است. کاردانو از مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند که پردازش تراکنش سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌کند و مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی در مقایسه با سیستم‌های اثبات کار سنتی کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، تاکید Cardano بر امنیت، توجه توسعه دهندگان و کاربران زیادی را به خود جلب کرده است، با رویکرد دقیق این پلتفرم برای صحت کد و ممیزی که سطح بالاتری از قابلیت اطمینان و قابل اعتماد بودن را برای برنامه‌های دیفای ساخته شده بر روی کاردانو تضمین می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx