بایننس اخیرا بیش از ۶۰۰ میلیون BNB را سوزانده است

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 351 نفر

بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که در آخرین توکن سوزی سه ماهه BNB، بیش از ۲.۰۶ میلیون توکن به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از بین رفته است. بر اساس اعلام بایننس، در مجموع ۲,۰۶۴,۴۹۴.۳۲ BNB در یک تراکنش سوزانده شده است.

مکانیسم سوزاندن BNB بایننس به منظور کمک به کاهش عرضه ارز دیجیتال از ۲۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون در طول زمان است. این مکانیسم در طول زمان و برای کمک به تسریع توکن سوزی پس از افزایش قیمت BNB، متحمل تغییرات متعددی شده است.

تا کنون، این صرافی ارزهای دیجیتال موفق شده است ۲۱ درصد از کل مقدار مد نظر خود را بسوزاند. شایان ذکر است سوزاندن توکن ها شامل ارسال آنها به آدرس های سوخته یا آدرس هایی است که توسط هیچکس در شبکه کنترل نمی شود. از آنجایی که هیچ‌کس این آدرس‌ها را کنترل نمی‌کند، توکن‌های موجود در آن‌ها برای همیشه از گردش خارج می‌شوند و عرضه در گردش یک ارز دیجیتال کاهش می‌یابد.

جدا از توکن سوزی خودکار سه ماهه بایننس، زنجیره BNB، شبکه بومی توکن BNB، در ماه اکتبر ۲۰۲۱، استاندارد BEP-95 را معرفی کرده است که با سوزاندن نسبت ثابتی از کارمزدهای گاز هر بلوک، یک جنبه کاهش تورم اضافی به این ارز دیجیتال اضافه می کند.

نسبت دقیقی که از طریق BEP-95 سوزانده می‌شود توسط مکانیسم‌های حاکمیتی روی زنجیره تعیین می‌شود و این توکن سوزی‌ها حتی پس از رسیدن بایننس به هدف خود برای سوزاندن نیمی از کل عرضه BNB همچنان ادامه خواهند داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx